Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خالقی‌فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، شاگردان مهاجری اگر نفت مسجدسلیمان را دست‌کم بگیرند با مشکل مواجه خواهند شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط ماشین‌سازی در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما تمرینات را طبق برنامه کادر فنی جلو بردیم و در این تعطیلی روی نقاط ضعف و قوت خودمان بیشتر کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی بازی دوستانه هم انجام دادیم و حالا خودمان را آماده بازی با نفت مسجدسلیمان می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای هفته نهم لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند آنها بازی سختی در پیش نخواهند داشت، تصریح کرد: اصلاً این‌طور نیست و بازی آسانی مقابل نفت مسجدسلیمان نخواهیم داشت. این درست است که آنها در بازی‌های اخیر دو بار مقابل استقلال شکست خوردند، ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستند. ما نفت مسجدسلیمان را دست‌کم نمی‌گیریم و اگر این کار را کنیم قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

خالقی‌فر در رابطه با اینکه تیم‌شان امسال قرار گرفتن در کدام رتبه از جدول را نشانه گرفته است، گفت: همه تیم‌ها دنبال بهترین رتبه ممکن هستند، ولی رقابت در لیگ امسال بسیار سخت است. خوشبختانه تیم ما روند خوبی داشته است و بعد از آمدن آقای مهاجری دیگر در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده‌ایم. هدف‌مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم و می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم

جنگنده F 35 b یکی از زیرمدل‌های F 35 لایتنینگ دو، با قابلیت تیکاف کوتاه و فرود عمودی است؛  نسل پنجم از جنگنده‌های رادار گریز که توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی و توسعه داده شده است. فرود آمدن جالب این جنگنده بر روی برج العرب دبی را مشاهده می کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ببینید | بارش باران و بوجود آمدن ابشار آب در پلدختر
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • چرا بدن‌درد می‌گیریم؟
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول