Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مرگ ۶۶۱ نفر بر اثر شدت سوانح رانندگی در شش ماه اول سال جاری در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ۱۱ هزار و ۵۶۲ مصدوم حوادث رانندگی در این مدت توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده‌ و یک هزار و 9 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این مدت دو هزار و ۹۸۷ بیمار قلبی، یک هزار و ۴۳۸ بیمار سکته مغزی و یک هزار و ۴۲۷ بیمار تنفسی توسط اورژانس ۱۱۵ استان امدادرسانی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۳۵ نفر به دلیل گاز گرفتگی با مونواکسید کربن، مسموم شده‌اند، افزود: سه نفر نیز به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

رحمانی از انجام بیش از ۵۳ هزار ماموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان این مرکز در شش ماه سال جاری به ۳۵ هزار و ۷۱۲ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شده‌اند. 

وی با بیان اینکه بیشترین اعزامی‌ها در سطح شهر تبریز انجام شده است، افزود: از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۳۹ ماموریت در شهرستان تبریز و ۸۱ هزار و ۶۷۸ ماموریت در سایر نقاط استان انجام شده است.

وی گفت: از ۱۱ هزار و ۷۳۱ ماموریت تصادفی انجام شده، پنج هزار و ۳۴۴ ماموریت تصادف در شهرستان تبریز و شش هزار و ۳۸۷ مورد ماموریت تصادفی در سایر شهرستان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

بنابر آنچه ایسنا گزارش کرده است، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شهر تبریز همانند سایر روزها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال