Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری در مناسبت های حزن انگیز ماه صفر در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم سوگواری دهه اول ماه صفر در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سوزنچی و با مرثیه خوانی میثم مطیعی در این مسجد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می شود؛ مسجد دانشگاه امام صادق (ع) در بزرگراه چمران، پل مدیریت واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین وزیر ارشاد سوگواره علمدار کربلا شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد ارزانی مسجد دانشگاه امام صادق ع عزاداری ماه صفر مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، فرهاد زیویار در مراسم واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، عنوان کرد: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد ۱۷۴۱ واحد بوده که به نسبت آمار کل کشور و جمعیت استان نشاندهنده ی عملکرد خوب دستگاه های مربوطه در لرستان است. وی در این مراسم که در منزل واگذار شده ی یکی از مددجویان در روستای میان گلال خرم آباد انجام می شد، اظهار کرد: با این آمار لرستان یکی از بهترین عملکردها را در بین استان های سراسر کشور داشته است. استاندار تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی ۸۷۰ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری