Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:48:09 GMT

تردد زوار بدون ویزا از مرز مهران ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۲۰۷

به گزارش پارس نیوز، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر روز گذشته وزیر کشور به این استان اظهار کرد: وزیر کشور در این سفر از مسیر‌های منتهی به مهران و احداث بزرگراه‌ها بازدید کرد و جلسه مشترک ستاد اربعین کشور نیز با حضور وی و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

کرمی با بیان اینکه در جلسه ستاد اربعین گزارشهایی درباره زیرساختها و اقدامات انجام شده از اربعین سال گذشته تاکنون ارائه شد, افزود: اقدامات موثری درخصوص وضعیت تردد زائرین امسال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بخش راهسازی ۱۰۲ کیلومتر مسیر منتهی به مرز آماده شده است, گفت: رفع ۱۹ نقطه حادثه خیز استان در مسیر‌های مواصلاتی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل آب رسانی پایانه مرزی هم حل شده است, اضافه کرد: در پارکینگ‌های سطح شهر نسبت به سال‌های قبل نیز تغییرات اساسی ایجاد شده و در پایانه برکت هم ۲۵ هزار متر مربع آسفالت اضافه شده است.

کرمی با تاکید بر اینکه موکب‌های مرزی جانمایی شده است، یادآور شد:این موکب‌ها به صورت مجتمعی در مسیر‌های منتهی به مرز مهران مستقر شده تا خدمات مناسبی را به زائرین داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام افزود: امسال گیت‌های ورود و خروج پایانه برای تسیهل درتردد زائرین افزایش داشته است و ایجاد اینترنت رایگان از طریق بالن هوایی نیز از اقدامات دیگر استانداری برای میزبانی مناسب از زائرین است.

وی با بیان اینکه تردد زائرین هم اکنون در مرز روان است، گفت: تردد زوار بدون ویزا از مرز مهران ممنوع است.

کرمی گفت: افرادی که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند, حتما در شهر‌های خود اقدام به تهیه ویزا کنند و بدون ویزا به مهران و ایلام مراجعه نکنند.

کرمی خاطرنشان کرد: امسال ۶ لایه حفاظتی برای کنترل مدارک زائرین در مسیر‌های منتهای به مرز در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر کشور اینترنت بالن عراق پارس ممنوع تردد ویزا زوار پارس نیوز مرز مهران احمد کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است