Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به بازی‌هایی دارد که تحت فشار قرار بگیرد و عملکرد آن را در چنین بازی‌هایی هم ببینیم.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دربازه بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی گفت: درست است که تیم ملی بازی با بولیوی را برد اما تقریبا مثل روال بردهای گذشته تیم ملی این برد با اختلاف یک گل رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع هر بازی تدارکاتی به تیم ملی در راه جام ملت‌ها کمک می‌کند و قطعا کادرفنی تیم ملی در هر بازی تدارکاتی اهدافی را دنبال می‌کند. به عنوان مثال هدف از بازی‌های تدارکاتی با تیم‌هایی مثل بولیوی، ونزوئلا و ترینیداد و توباگو که قدرتمند نیستند این است که تیم ملی مالکیت توپ را بیشتر از حریف در اختیار داشته و بیشتر برنامه‌های هجومی در چنین بازی‌هایی مرور شود.

وی ادامه داد: اگر چه دست فدراسیون فوتبال برای تدارک دیدن بازی با تیم‌های بزرگ و مطرح جهان بسته است اما ما برای نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها و بازی کردن مقابل تیم‌های مثل ژاپن که فوتبال مالکانه بازی می‌کنند نیاز داریم با تیم‌های قوی و بزرگ فوتبال جهان هم بازی کنیم تا تیم ملی تحت فشار قرار گرفته و عملکرد آن را در چنین بازی‌هایی هم ببینیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که بازیکنی مثل رضاییان به تیم ملی دعوت نشود اما در بازی تدارکاتی آن روی نیمکت بنشیند، تاکید کرد: این موضوع  هم جزو موارد عجیب و غریبی است که فقط در تیم ملی فوتبال ایران اتفاق می‌افتد و باید از کی‌روش دلیل این موضوع رو بپرسید چون شاید دلیلی برای این کار داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مجموع موافق دعوت از بازیکنانی به تیم ملی هستید که برای مدت طولانی در باشگاهی بازی نمی‌کنند، تاکید کرد: این موضوع در تیم های مطرح جهان اگر اشتباه نکنم فقط یک بار اتفاق افتاد که آنهم دعوت از پودولسکی به تیم ملی آلمان بود که این بازیکن برای مقطع کوتاهی باشگاه نداشت. من معتقدم بازیکن باید باشگاه داشته باشد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و غیر این صورت نباید به تیم ملی دعوت شده و مسافر جام ملت‌های آسیا شود مگر اینکه واقعا سرمربی تیم ملی در پست آن بازیکن دستش خالی باشد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور حدودا 7 ساله کی‌روش در راس تیم ملی فوتبال ایران آیا باید در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انتظار حداقل فینالیست شدن از تیم ملی داشت، تصریح کرد: شما ببینید تیم ملی و تیم امید بر سر محل تمرین بازیکنان خود هنوز دعوا دارند در چنین شرایطی چرا باید از تیم ملی انتظار قهرمان یا فینالیست شدن در جام ملت‌ها را داشت. شاید با غیرت و تعصب بازیکنان نهایت به جمع 4 تیم جام‌ملت‌ها صعود کنیم اما فینالیست شدن آن خیلی بعید است. فاکتور اصلی برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها پررو بودن ما است و ما مثل فردی می‌مانیم که کتک می‌خورد و بازهم برای طرف مقابل خود شاخ و شانه می کشد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی پاشازاده تیم ملی بازی با بولیوی کارشناس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!