Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از پیش بینی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، داريوش باقرجوان در گفتگویی خبری عنوان کرد: 400 دستگاه اتوبوس برای جابجايي 16 هزار نفر زائر اربعين حسيني به کربلای معلی پيش بيني شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تامین اتوبوس های زائرین کربلای معلی به شکلی صورت گرفته که به سفرهای همشهریانی که میل سفر و زیارت به شهرهای مشهد، قم و شیراز دارند خللی ایجاد نشود.

 

باقرجوان ادامه داد: با هماهنگی با سازمان حج و زیارت مقرر شده زائران به صورت کاروانی یا شبه کاروانی و با مدیریت سازمان حج و زیارت و صدور ویزا برای زائران برای اربعین حسینی به کربلا اعزام شوند و از واگذاری اتوبوس به افراد خارج از درخواست سازمان حج و زیارت خودداری می شود.

 

وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای استقرار تیم کارشناسی مدیران فنی در پايانه مسافربري خليج فارس ، سطح استان و ديگر مراكز تجمع زائرين در سطح شهرستان از جمله گلزار ملكوتي شهداي بندرعباس با نظارت اداره کل برای بررسی های لازم فنی و ایمنی ناوگان اعزامی قبل از سفر انجام شود.

 

باقر جوان گفت: همچنین مقرر شده با تهیه لیستی از رانندگان ناوگان اعزامی به مرز شلمچه به منظور آموزش هاي حرفه ای قبل از سفر برای این رانندگان برای ارائه خدمات مناسب به زائران دیده شود.

 

وی افزود: این اداره کل در خصوص کنترل نرخ های کرایه مصوب هم تمهیداتی در نظر گرفته است كه پس از تعیین نرخ کرایه حمل زائرین نیز کمیته مرکزی حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی(ع) متعاقباً اعلام خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین اربعین وزیر ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سوگواره علمدار کربلا شیراز ارزانی جابجایی اتوبوس اربعین زائران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: «مدت‌حضور زائران عمره، ۱۰ روز و حج تمتع، حدود ۳۳ روز است.»

به گزارش مهر، وی گفت: مدت حضور زائران عمره ۱۰ روز است که ۵ روز در شهر مدینه و ۵ روز در مکه مشرف خواهند شد. در حج تمتع نیز متوسط حضور زائران حدود ۳۳ روز است.

حسینی افزود: دولت در زمینه تخصیص ارز همکاری خوبی با سازمان حج و زیارت داشته و ارز مورد نیاز حجاج تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان