Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:22:02 GMT

تولید مینی‌بوس نزدیک به دو برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۲۶۲

تولید مینی‌بوس نزدیک به دو برابر شد

رکنا: براساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزرات صنعت، معدن و تجارت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شهریور ماه با افزایش ۸۱.۸ درصدی همراه بوده است.

شهریور ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس به طور میانگین از ۷۷ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۱۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید این محصولات در پیشرو دیزل‌ آسیا صعودی بوده و از ۲۰ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به ۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در سروش دیزل مبنا نیز با افزایش همراه بوده و از ۲۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۸۰ دستگاه رسیده است.

شهریور ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در گروه بهمن با کاهش همراه بوده و از ۲۲ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به ۱۶ دستگاه کاهش یافته است.

تولید این محصولات در عقاب افشان نیز کاهش یافته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۴ دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت آکیا دویچ متوقف شده و از پنج دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به صفر رسیده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد تصاویر لحظه به لحظه قتل مرد مشهدی توسط زن بی وفا و جوان غریبه! + جزییات غذای ملی کدام کشور کله پاچه است؟ سپاه ایران طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز را کشت + عکس جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی مرد مینابی را جلوی زنش به رگبار بستند! /راز 3 قتل مشابه فاش شد! بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! عروس سر سفره عقد با تماس زنی شوکه شد ! فیلم بشین پاشو دادن به چند جوان در جاده چالوس جنجالی شد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه صنعت معدن و تجارت تولید افزایش ماه مینی بوس عکس مرد قتل ترکیه اینستاگرام تصاویر پرونده عربستان زن همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در استان، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران همچنین ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری، ۳۶ قبضه سلاح جنگی و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ را کشف و ۳۳ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری شش اراذل و اوباش در استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان