Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@00:21:12 GMT

مجازات عجیب جوان ترک پس از اهانت به آتاتورک+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۳۵۵

مجازات عجیب جوان ترک پس از اهانت به آتاتورک+ عکس

نیرو‌های امنیتی ترکیه روز سه شنبه یک جوان را که به مصطفی کمال آتاتورک بنیان گذار جمهوری ترکیه اهانت کرده بود، بازداشت کردند.

شفقنا: نیرو‌های امنیتی ترکیه روز سه شنبه یک جوان را که به مصطفی کمال آتاتورک بنیان گذار جمهوری ترکیه اهانت کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش اسکای نیوز عربی، روزنامه «حرییت» ترکیه در این باره نوشت: دادستان ترکیه در شهر کوجالی واقع در شمال غربی این کشور اتهام تمسخر و اهانت را به این جوان که تنها به حروف اول نام وی اشاره کرده، نسبت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس تصاویری که رسانه‌های ترکیه در این خصوص منتشر کرده اند، مقامات ترکیه این جوان را که به مجسمه آتاتورک حمله کرده بود، مجازات کرده اند که در یک قدمی این مجسمه بایستد و به مجسمه سلام نظامی ادا کند.

براساس قانون مجازات ترکیه در سال ۱۹۵۱میلادی، مجازات کسانی که به صورت علنی اقدام به مسخره کردن آتاتورک و اهانت به وی کنند، یک تا ۳ سال حبس است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آتاتورک توهین پسر ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • چیدمان هنری برای مظلومیت کودکان غزه
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • مجسمه شکری (عکس)