Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیدخام گفت: مشترکان تلفن ثابت در قبض دوره هشتم یعنی آبان ماه آبونمان پرداخت نخواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان مشترکان تلفن ثابت افزود: بدون شک حذف آبونمان ضرر و زیان بسیاری به شرکت مخابرات وارد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهارداشت: شرکت مزبور اعتراض خود را در این خصوص به دیوان عدالت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است.

این مقام مسئول گفت: شرکت مخابرات جدا از پیگیری اعتراض خود در این زمینه فرآیندهای مصوبه دیوان جهت اجرا را نیز در دستور کار خود دارد.

وی افزود: شرکت مخابرات ملزم به اجرای حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان هزینه تلفن ثابت است.

بیدخام تصریح کرد: حذف آبونمان تلفن ثابت یک فرآیند فنی و حقوقی دارد که باید طی شود.

وی ادامه داد: مصوبه دیوان عواقب خیلی بدی برای صنعت مخابرات دارد بنابراین در ارائه خدمات به مشترکان خلل وارد خواهد کرد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: حذف آبونمان در ظاهر به نفع مردم ولی در حقیقت به زیان آنان است چون سرویس رسانی این مجموعه را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی همچنین در مورد عودت آبونمان دریافتی از مشترکان طی چند سال گذشته یادآور شد: این یک خسارت ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به صنعت مخابرات است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حذف آبونمان سخنگوی شرکت مخابرات ایران وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • قطع گاز در رشت
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی