Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@21:53:23 GMT

۵ قاچاقچی کالا و احشام در استان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۴۳۵

۵ قاچاقچی کالا و احشام در استان دستگیر شدند

خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات دستگیری قاچاقچیان کالا و احشام در استان را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۵ قاچاقچی کالا و احشام در استان طی روزهای اخیر خبر داد.

وی گفت: امسال با توجه شعار سال مبنی بر حمایت کالای داخلی باید به این امر توجه جدی داشت چرا که حمایت از کالای داخلی علاوه بر رشد و پیشرفت کشور، موجب ایجاد اشتغال و به دنبال آن کاهش بسیاری از آسیب ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: برخی افراد اقدام به قاچاق کالا می کنند که این امر به نوعی ضربه به اقتصاد کشور و استان محسوب می شود که بایستی از این موضوع جلوگیری کرد این در حالیست که نیروی انتظامی نیز بنا بر وظایف خود با این افراد برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

عرب زاده افزود: در راستای حمایت از کالای داخلی، تعداد سه قاچاقچی لاستیک خودرو سبک و سنگین، البسه خارجی و دستگاه پخش خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ارزش ریالی این تعداد قاچاق را ۷۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: همچنین دو سارق احشام نیز طی روزهای اخیر در استان دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالا‌های کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحد‌های صنفی این کالا‌ها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

یونسی گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او، تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار