Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@20:12:08 GMT

سفر ۷روزه به چین چقدر آب می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۴۵۴

سفر ۷روزه به چین چقدر آب می‌خورد؟

قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد چین در آبان ماه۹۷ به شرح جدول زیر است؛

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AJ4 برچسب ها: چین ، تور گردشگری ، تور مسافرتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: چین تور گردشگری تور مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»

بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستاهای سنگان چهارگانه شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر؛ سومین جشنواره گیلاس در حریم روستاهای چهارگانه سنگان بخش کن واقع در منطقه ۲۲ تهران صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مرتضی محمدنژاد بخشدار کن با اشاره به سومین همایش بزرگ جشنواره گیلاس اظهار داشت: با حضور تقریبی هشت‌هزار شهروند پایتخت که از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار شد می‌توان گفت با حضور این تعداد گردشگر در جشنواره یک روزه شاهد رشد ۵۰درصدی در توسعه برنامه های اجتماعی و فرهنکی مخصوصا در حوزه گردشگری در حریم روستاهای شمال، غربی‌ترین نقطه پایتخت نسبت سال گذشته خواهیم بود.

وی در ادامه به برگزاری ۳ جشنواره دیگر در سال جاری با توجه به ظرفیت‌های روستاهای بخش که با مشارکت مدیریت شهری منطقه ۲۲ و سازمان گردشگری شهرداری تهران در چهار فصل سال برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره‌ها شامل جشنواره شاه‌توت (اواخر تابستان)، جشنواره خرمالو (اواخر پاییز) و جشنواره فصلی با حضور اقوام ایرانی برپا و برگزار می‌شود.

محمدنژاد در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک محلی و سالم، تصریح کرد: این جشنواره ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای بخش کن و محصولات و ظرفیت کوهستانی، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می شود.

 او با اهمیت به موضوع مساحت روستاهای ۴گانه سنگان اذعان کرد: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی روستاهای سنگان ۴گانه بخش کن می‌باشد که امروز گردشگران از این مسافت‌ها عبور و در ۴ ایستگاه استقبال(سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن در پایان با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از شهرستان تهران خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل می‌باشد، در کنار این تولیدات که بسیار فاخر می‌باشند ۳ آثار باستانی چون چنار 4هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله نیز از دیگر ظرفیت‌هایی است که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب