Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:06:35 GMT

ضارب طلبه همدانی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۴۸۱

دادستان همدان از دستگیری متهم پرونده ضرب و جرح طلبه جوان همدانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کامران حمزه در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: چند روز قبل فردی وارد منزل طلبه جوانی در یکی از مناظق شهر همدان شد و پس از درگیری وی را با ضربات چاقو مجروح کرد.

  وی ادامه داد: همسر این طلبه جوان برای کمک به شوهر خود وارد عمل می شود که وی نیز با ضربات چاقو مجروح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دادستان همدان تصریح کرد: ضارب پس از فرار از منزل با دختر بچه‌ای برخورد می‌کند که باعث ایجاد جراحت در وی نیز می‌شود.   حمزه بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری فرد ضارب آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد وی همسایه این طلبه جوان بوده اما از علت و انگیزه او برای این اقدام خبری در دست نبود.   وی افزود: با تحقیقات گسترده پلیس برای پیدا کردن متهم این پرونده، صبح امروز وی در یکی از شهرهای مرزی و در زمانی که قصد خروج از کشور را داشته توسط مأموران انتظامی بازداشت شد.   دادستان همدان گفت: متهم در حال انتقال به همدان است تا با بررسی و بازجویی از وی علت این اقدام مشخص شود و اخبار تکمیلی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله با اشاره به استمرار تحقیقات در خصوص پرونده گم شدن "یسنا دیدار"گفت: ۴ نفر در ارتباط با مفقودی دخترک کلاله‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل اصلی ربایش "یسنا دیدار " (کودک کلاله ای) شناسایی و دستگیر شده اند.
وی گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی افزود: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
گفتنی است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام