Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس اداره آب و فاضلاب شهری تکاب با اشاره به پیشرفت 28 درصدی طرح تامین آب مسکن مهر 192 واحدی این شهرستان گفت: تکمیل آبرسانی به این طرح به 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

منصور قلیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون برای اجرای طرح تامین آب این مجتمع مسکونی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای تکمیل طرح آبرسانی به مجتمع مسکن مهر تکاب 11 میلیارد ریال اعتبار برای امسال و 14 میلیارد ریال نیز برای سال آینده پیش بینی و برآورد شده است.
قلیزاده با اظهار امیدواری به تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز این طرح ادامه داد: هم اینک آب شرب مورد نیاز ساکنان این مجتمع مسکونی به صورت موقت با پمپاژ از شبکه آب شرب شهری تامین می شود که با بهره برداری از این طرح، انشعاب ثابت به مشترکان واگذار شده و آب شرب پایدار برای این مجتمع تامین می شود.
رییس اداره آبفای شهری تکاب اضافه کرد: طرح تامین آب شرب مجتمع 192 واحدی مسکن مهر فرهنگیان تکاب یک واحد ایستگاه پمپاژ و یک مخزن 2 هزار متر مکعبی را شامل می شود که برای احداث آن 8.5 کیلومتر خط لوله انتقال در حال احداث است.
قلیزاده گفت: رفع موانع فراروی تکمیل این طرح نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان است که برای شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه باید اعتبارات مورد نیاز به موقع تامین شود.
به گزارش ایرنا 2 مجتمع مسکن مهر 192 و 64 واحدی در تکاب احداث شده اما برخی از زیرساخت های آنها از جمله آب شرب و گاز هنوز تامین نشده است.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمراني مسكن مهر تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، اظهار داشت: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 200 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این قرارداد از 5 اسفندماه 1400 آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 70 روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان