Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@10:08:40 GMT

برگ سبز خودرو ببرید، لاستیک بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۵۸۸

برگ سبز خودرو ببرید، لاستیک بگیرید

پس از نوسانات اخیر بازار و اوج‌گیری قیمت لاستیک، مدتی است نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده لاستیک خودرو، اقدام به توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بازار کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به دنبال اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار بسیاری از کالاها از جمله لاستیک خودرو نیز دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این موضوع باعث مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با قیمت مصوب در دستور کار دولت قرار گرفت.

گزارش میدانی خبرنگار از بازار لاستیک در تهران حاکی است که توزیع لاستیک با قیمت مصوب تنها مختص خودروهای سنگین نبوده و تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک خودروهای سواری و سبک نیز مدتی است اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مصوب کارخانه در بازار کرده‌اند.

همچنین نمایندگی برخی از این شرکت‌ها برگ سبز خودرو، کارت ملی و حضور مالک خودرو را به عنوان شرایط و مدارک مورد نیاز خریداران اعلام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر شرکت‌های یزد، دنا، بارز، گلدستون، سونار، تاندر و هانکوک اقدام به توزیع لاستیک خودروی سواری با قیمت مصوب از طریق نمایندگی‌های خود کرده‌اند که روند توزیع آن همچنان ادامه دارد ولی با توجه به اینکه توزیع آن به صورت محدود انجام می‌گیرد، زمان توزیع در برخی از نمایندگی‌ها از قبل تعیین نشده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برگ سبز خودرو لاستیک واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها