Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان تاکید کرد: تشکیل دولت لبنان بسیار نزدیک شده است و  من می‌دانم تشکیل دولت خیلی طول کشیده است اما ما قادر خواهیم بود آن را تشکیل دهیم و ما خیلی به آن نزدیک شده‌ایم.

حریری در مراسمی با حضور جوانان در زمینه ابتکارعمل همکاری جوانان با یکی از سازمان‌های دولتی تصریح کرد: جوانان حس ابتکار عمل، هوش و انرژی لازم را دارند و این امر  به مثابه یک پشتوانه و زمینه محکم برای تمامی لبنانی‌هاست که باید از طریق آن در راستای توسعه واقعی تکنولوژی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابتکار عمل حدود ۴۷۰۰ تن مشارکت دارند که امیداوریم این تعداد در سال آتی میلادی به ۱۰ هزار تن برسد.

وی در ادامه افزود: دولت سابق چندین قوانین ضروری در زمینه تکنولوژی تصویب کرد و قوانین جدیدی در اختیار دولت آتی و پارلمان قرار  خواهد گرفت و دولت بعدی سریعتر برای تصویب این قوانین عمل خواهد کرد.

نخست وزیر لبنان همچنین تصریح کرد: لبنان با اطمینان به سمت مدرنیزه سازی قوانین اقتصادی و تغییر برخی قوانین کنونی قدم برمی‌دارد و این امر ممکن است کمی طول بکشد اما کشور در مسیر درست حرکت می‌کند.

سعد حریری تاکید کرد که وی به موازات گسترش کارگروه اقتصادی و تکنولوژیکی فعالیت می‌کند تا بتواند آرزوها و خواسته‌های جوانان را محقق سازد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد