Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@21:10:35 GMT

قیمت امروز مرغ گرم ۹۷/۰۷/۲۵

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۷۴۶

قیمت امروز مرغ گرم ۹۷/۰۷/۲۵

هر کیلوگرم مرغ گرم با کاهش قیمت در خرده فروشی‌های تهران امروز به قیمت ۹۳۵۰ تومان تا ۹۸۰۰ تومان به فروش می رسد اما هنوز با قیمت مصوب ۸۱۷۵ تومانی کارگروه تنظیم بازار فاصله دارد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت مرغ گرم  امروز در کشتارگاههای تهران  (۹۷/۰۷/۲۵) ، ۸۷۵۰ تومان، پخش۸۹۵۰ تومان، خرده فروشی۹۸۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۹۳۵۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۸۳۵۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ با کتف ۱۴۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۱۵۰۰۰ تومان و فیله مرغ ۱۶۰۰۰۰ تومان است.

در اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی آمده است که قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و اعضا می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش نمایند.

بنابراین گزارش، بر اساس اعلام کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مرغ گرم در بازار  نباید بیشتر از  ۸۱۷۵ تومان در بازار به فروش برسد و در صورتی که نرخ آن بیشتر شود، شرکت پشتیبانی امور دام، ملزم به کنترل قیمت‌ها است اما مرغداران حداقل قیمت منطقی مرغ را بیش از ۹۰۰۰  تومان می‌دانند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت مرغ کشتارگاه های دام مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول