Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-حسن پهلوان، جزئیات شهادت یک محیط بان و زخمی شدن سه نفر دیگر توسط شکارچیان متخلف را تشریح کرد.

حسن پهلوان، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، از شهادت یک محیط بان در درگیری با شکارچیان متخلف در منطقه "سولگرد" استان خبر داد.

وی افزود: بامداد امروز در منطقه سولگرد خراسان شمالی که جزئی از پارک ملی گلستان است میان شکارچیان و محیط‌بان ها درگیری به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این درگیری سه نفر از محیط بانان نیز زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است که به بیمارستان بجنورد منتقل شد و دونفر دیگر نیز در بیمارستان پورسینای آشخانه در حال مداوا هستند .

پهلوان گفت: این افراد محیط بان ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک نفر را نیز با شلیک تیر مستقیم به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: تمامی شکارچیان متواری شده اند و پیگیری های لازم برای دستگیری آن ها در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: درگیری شکارچیان متخلف شهادت محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال طی هفته گذشته و در دو ماموریت جداگانه موفق شدند دو شکارچی متخلف را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.
حسین معصوم زاده افزود: از متخلفان، یک قبضه اسلحه شکاری مجاز، تعداد ۶ قطعه لاشه کبک، ۳ قطعه کبک زنده و 10عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: محیط‌بانان این شهرستان به طور شبانه‌روزی به صورت پیاده و خودرویی در زیستگاه‌های منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد مشغول گشت و کنترل بوده و با هر گونه تخلف زیست محیطی از جمله تخریب، تصرف، آلودگی و آتش‌سوزی برخورد قانونی خواهند کرد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال