Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@08:25:41 GMT

وحدت قبایل یمنی برای تقویت جبهه ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۸۷۰

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در پی تشدید حملات متجاوزان سعودی به یمن و ارتکاب جنایات هولناک روزمره علیه ملت یمن، قبایل تهامه با حمایت دیگر قبایل یمنی همه توان خود را برای تقویت جبهه ها به منظور گرفتن انتقام خون هایی که متجاوزان در یمن می ریزند، بسیج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیاد الحسنی خبرنگار شبکه در یمن در گزارشی همراه با پخش تجمع یکی از قبایل یمنی، به افزایش جنایات متجاوزان سعودی و مزدوران آنها در یمن اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتند که شعارهای نوشته شده روی آنها بر ضرورت حضور در جبهه های جنگ برای گرفتن انتقام خون کودکان و شهروندان بی دفاع یمنی که در حملات متجاوزان کشته می شوند، تاکید می کرد. در همین حال اهالی ساحل غربی نیز برای حمایت از جبهه های جنگ با پول و نیروی انسانی تجمعی برگزار کردند و هشدار دادند انتقام خون شهروندان بی دفاع یمنی را خواهند گرفت.
شرکت کنندگان در این تجمع با اشاره به این که خاک یمن را از لوث وجود متجاوازن و مزدوران پاک خواهند کرد تاکید کردند به دشمنان میگوییم برای مقابله با آنها آماده ایم حال این مقاومت ومقابله هر هزینه های که می خواهد داشته باشد.
در ادامه گزارش آمده است: قبایل تهامه برای مقابله با متجاوزان تنها نیستند و قبایل دیگر مناطق یمن نیز حمایت خود را از آنها برای مقابله با متجاوزان اعلام کردند.
یکی از شرکت کنندگان گفت: آنها افراد بی دفاع را هدف حملات خود قرار می دهند و ما نیز برای حمایت از همین افراد مستضعف و بی دفاع آمده ایم.
خبرنگار ادامه داد: متجاوزان هر قدر هم بر شدت حملات خود بیفزایند، الحدیده همچنان مقاوم و پایدار باقی خواهد ماند و اهالی آن با عزت و سربلندی ایستاده اند و در برابر متجاوزان سر تسلیم فرود نمی آورند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یمن وحدت قبایل مقابله متجاوزان سعودی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال