Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بهمئی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور یادآوری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: اعزام دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی می‌تواند در راستای سیاست‌های حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و یادآوری خاطره‌ شهدا و ایثارگران می تواند در انتقال فرهنگ شهادت به دانش آموزان تاثیر فراوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان جهانگیر آشنا افزود: تعداد 280 نفر اعم از دانش آموز و راوی در این اردوی جهادی به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند. وی گفت: شرکت کنندگان در این رادو از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام آشنا می شوند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه راهیان نور دانش آموزان راوی مناطق عملیاتی جنوب کشور بهمئی لیکک سپاه شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود