Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت همدان، حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری جلسه شورای مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در این جلسه پرونده 10 بیمار سخت‌درمان بررسی شد.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد هشت پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و دو پرونده جزو سایر بیماران بود، افزود:‌ در این جلسه مساعدت بلاعوض 130 میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 30 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد، گفت: از سایر مراکز 70 میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه دو بیمار در طرح «سخاوت» و دو بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند، بیان کرد: مجموع مساعدت‌ها 230 میلیون ریال بوده است.

یک خیر تهیه 5 ویلچر برای بیماران سخت درمان را پذیرفت
شاکری‌صفت بیان کرد: در این جلسه یکی از خیرین هزینه تهیه 5 چرخ ویلچر را برای استفاده بیماران سخت درمان زیرپوشش مجمع خیرین سلامت همدان پذیرفت.
وی با اشاره به برگزاری 12 جلسه شورای مددکاری طی 6 ماهه ابتدای امسال، گفت: در این مدت در قالب برنامه مددکاری عالمانه در منزل بیماران گروه هدف 19 ماموریت به تعداد 98 بیمار انجام شده است.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری 10 جلسه مشاوره خصوصی با حضور مشاورین ارشد طی امسال، افزود: امسال هفت بیمار را برای شغل معرفی کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند، نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037 مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا مساعدت‌های بیشتری به دست نیازمندان واقعی برسد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بیماران سخت درمان مجمع خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود