Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@09:42:37 GMT

انگلیسی حرف زدن خیابانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۹۰۹

انگلیسی حرف زدن خیابانی

‍‍‍‍‍‍

خرداد: اوج ناهماهنگی مصاحبه بعد از بازی را دیشب در آزادی دیدید. جایی که مربی بولیوی هم احتمالا از انگلیسی حرف زدن آقا جواد تعجب کرده بود. طبیعتا بهتر بود برای آنکه جواد خیابانی هم در شرایط به آن سختی قرار نگیرد، یک مترجم می‌آورند. عادل فردوسی پوری هم که زبان بلد است معمولا ترجیح می دهد با مترجم با مربیان خارجی مصاحبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین؛ جواد خیابانی اما بعد از بازی دچار یک شور حماسی شد و خودش رودرو با سرمربی بولیوی مصاحبه کرد و در حالی که از همان جمله اول مشخص بود که او اصلا به زبان انگلیسی مسلط نیست، سوالات را با جملاتی غلط و حتی خنده‌دار از سرمربی بولیوی پرسید. صدا و سیما هم انگار بدش نمی آمد تا جواد خیابانی را در این شرایط سخت قرار دهد. حداقل به آرین قاسمی که همیشه زحمت ترجمه ها را می کشد، می گفتند.

قطعا هم می آمد. از شب گذشته ویدئوی مصاحبه خیابانی با سرمربی بولیوی دست به دست می چرخد و قطعا در این قصه صدا و سیما مقصر اول است. ظاهرا اعتبار رسانه ملی حداقل برای خود آنها ارزشی ندارد. جای خندیدن واقعا باید تاسف خورد که چرا هیچکس به فکر نیست.

مصاحبه جواد خیابانی با سرمربی بولیوی



 

در این قصه تنها نگران کتاب «سه گانه پپ گواردیولا» هستیم که آقا جواد زحمت ترجمه و نوشتنش را کشیده است!

تعدادی از واکنش‌های کاربران به مصاحبه خیابانی با سرمربی بولیوی را بخوانید:

- فک کنم خیابانی برعکس همه، فقط گرامر کار کرده!

- بعد از اینکه محمود احمدی‌نژاد در جواب «هاو آر یو» گفت «یس»، امروز جواد خیابانی با جمله «وای یور تیم وردکاپ نو» برگ جدیدی از دفتر آبروریزی مکالمه زبان در سطوح بین‌المللی را برای ما رقم زد.

- باز خوبه خیابانی به همون سوال بسنده کرد و از کی‌روش نپرسید چرا سیدجلالو به تیم ملی دعوت نکرده!

- دوستان! به نیمه پر لیوان نگاه کنید. حداقل از احمدی‎نژاد بهتر انگلیسی حرف زد.

- سرمربی بولیوی انگلیسیش خوب نبود و با خودش مترجم آورد، بعد که نحوه انگلیسی حرف زدن خیابانی رو دید، مترجمشو فرستاد رفت!

- آقای خیابانی کاش به صورت بین‌المللی شرافتمونو زیر سوال نبری! برای ایران بمان مرد!

- ایول! همه اونایی که زبان انگلیسی رو با تک ماده قوبل شدن دارن خیابانی رو مسخره می کنن.

- تواضع رو از خیابانی یاد بگیرید. این همه گفت عزت‌اللهی اسپانیایی بلده اما یک بار نگفت که خودشم انگلیسی رو به این خوبی بلده!


برچسب ها: خیابانی ، توییتر ، فوتبال ، صداوسیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: خیابانی توییتر فوتبال صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است

سفیر کشور بولیوی در جمهوری اسلامی ایران دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، «رومینا گوادلوپه پرز راموس» دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.

پرز راموس با بیان اینکه شرکت متا سعی می‌کند انتشار حقایق را در همه‌ی زمینه‌ها و نه فقط موضوع فلسطین محدود کند، تاکید کرد: آنها صفحات اینستاگرام و فیس بوک را محدود می‌کنند، زیرا از اینستاگرام وبسایت آیت‌الله خامنه‌ای منطقاً گفتمانی که بیشتر منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم فلسطین است، منتشر می‌شود.

سفیر بولیوی در ایران افزود: برای ساکت کردن و سانسور یک فرد گاهی نه تنها اینستاگرام او را می‌بندند، بلکه از بدترین شکل سانسور که زدن اتهام ناروا است استفاده می‌کنند، مثلاً او را را به ضد یهود بودن متهم می‌کنند و او مجبور است بار این اتهام را به دوش بکشد.

پرز راموس همچنین یکی از دلایل اصلی تحریف و سانسور توسط رسانه‌های غربی را مقابله با نظام امپریالیسم و صهیونیسم دانست و درباره مقابله با این تحریف‌ها و بستن شبکه‌های اجتماعی رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما نباید خود را در موقعیت قربانی قرار دهیم، این تمام چیزی است که من می‌خواهم بگویم. ما باید شناخت شناسی خودمان را داشته باشیم، باید عمل کنیم و بسیار خلاق و مبتکر باشیم. باید با روابط مستحکمی که با متحدانمان ساخته‌ایم -به حملات غرب- و به تکنولوژی آنها پاسخ دهیم.

سفیر بولیوی در ایران ضمن تاکید بر تاثیرگذاری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بعنوان «قدرت چهارم» در کشورها گفت: شرکت‌هایی همچون متا هرگفتمان و سخن جایگزینی را محدود می‌کنند، زیرا اکنون شبکه‌های اجتماعی حتی بیشتر ازاقدامات دیگر تعیین کننده‌اند. شما با یک شبکه اجتماعی می‌توانید افراد زیادی را برای راه اندازی یک جنگ ترکیبی بسیج کنید.

به گزارش ایمنا، شرکت متا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ صفحه اینستاگرام سایت KHAMENEI.IR را با بیش از ۵ میلیون دنبال کننده مسدود کرد.

کد خبر 737073

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعجب مجری از تسلط مرتضی امینی‌تبار به زبان انگلیسی روی آنتن زنده!
  • یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد
  • عکس| واکنش جالب سرمربی استقلال به ملی‌پوش شدن مهاجمش
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • آیلتس آنلاین تضمینی | آیلتس آکادمیک تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است
  • مهدی رحمتی و بحث فوتبالی در کلاس‌های زبان انگلیسی!
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • گرایش آموزش زبان مورد توجه غالب داوطلبان است
  • کنایه دوباره عنایتی به نکونام با چاشنی پرسپولیس