Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@20:11:27 GMT

پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو از یکشنبه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۹۳۱

خرداد: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز یکشنبه 29 مهرماه جاری خبر داد.
به گزارش خرداد از عصر ایران، مصطفی خان كرمی با قدردانی از هموطنانی كه با ثبت نام در طرح اخیر پیش فروش محصولات ایران خودرو،‌ بار دیگر اعتماد خود را به این خودروساز ابراز كردند گفت: در طرح جدید كه درروز 29 مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی كه درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از متقاضیان به دلیل این كه امكان پاسخگویی به همه درخواست ها وجود نداشته عذرخواهی می كنیم.
خان كرمی در ادامه تاكید كرد: فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می شود و نمی توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو به مشتریان مژده داد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف كنندگان واقعی خودرو انجام شده كه از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهرماه اجرا خواهد شد.
در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبل از جمله عدم امكان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی 18 ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یك روز انجام خواهد شد. برچسب ها: ایران خودرو ، خودرو ، خرید خودرو ، خرید پژو

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو خرید خودرو خرید پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: محصولات ویژه این مجموعه عظیم پالایشی کشور فقط از طریق بورس انرژی ایران به صورت شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حسین ریاحی اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس،بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تولید فرآورده‌های اصلی سبد سوخت کشور، محصولات ویژه دیگر از جمله انواع نفتا، نفت سفید، حلال ۴۰۲، ته‌مانده برج تقطیر، گاز بوتان و گاز مایع را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: فرآورده‌های اصلی این شرکت از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و محصولات ویژه از طریق بورس انرژی ایران به‌طور شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود و افزون بر اینکه هیچ واسطه‌ای در این میان دخل و تصرف ندارد، فروش محصولات نیز خارج از بورس انرژی انجام نمی‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی و برای توسعه زنجیره ارزش و تأمین خوراک پتروشیمی‌های بزرگ داخلی با دستورات حاکمیتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ۱۳۷ هزار تن از انواع نفتای تولیدی این پالایشگاه در سالی که گذشت به شرکت‌های پتروشیمی شازند، تبریز و بوعلی سینا به فروخته شده است.

ریاحی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۷۰۰ تن انواع فرآورده‌ این پالایشگاه در قالب ۱۲۸ عرضه در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه شده و ۹۵۰ میلیون دلار فروخته شده که این فرآیند صادراتی به‌طور شفاف انجام شده و ارز حاصل از صادرات آن حسب مقررات جاری بانک مرکزی فروخته شده است.

وی یادآور شد: با این حجم از صادرات همه وجوه حاصله در سامانه‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی فروخته شده است و از اینکه توانسته‌ایم در ارزآوری در چرخه اقتصادی کشور سهیم باشیم، بسیار خرسندیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲۵ شرکت تازه بین‌المللی به‌عنوان خریداران محصولات این شرکت اضافه شده و به عرضه رقابتی و شفافیت در فروش کمک شایانی کرده و منجر به افزایش فروش، صادرات و قیمت‌گذاری صحیح محصولات نسبت به سال‌های پیش شده است.

ریاحی گفت: خریداران بر اساس نوع فرآورده، محصولات را به صورت زمینی یا دریایی دریافت کرده‌اند و همسو با تنوع‌بخشی به فروش گاز مایع، فروش دریایی این فرآورده در حداکثر ظرفیت انتقالی موجود انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به دستورهای حاکمیتی مقدار خوراک دریافتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده و بیشترین مقدار فرآورده نفتای تولیدی این پالایشگاه به بنزین تبدیل شده است.

شایان ذکر است با رفع تعهد ارزی از محل منابع حاصل از صادرات این شرکت، بخش بیشتر منابع حاصل از این دستاوردها صرف پرداخت دیون تسهیلات دوران ساخت پالایشگاه شده و منابع ریالی نیز صرف بازپرداخت تسهیلات ریالی، پرداخت سود سهام و مخارج جاری شرکت شده است، همچنین هم‌اکنون همه منابع مالی این شرکت در بانک‌های استان هرمزگان است و رسیدگی‌ها به پرونده‌های مالیاتی شرکت نیز در خود استان انجام می‌شود و این شرکت با ثبت رکورد در فروش فرآورده‌ها نسبت به دیگر پالایشگاه‌ها طی سال‌های اخیر، تاکنون منابع قابل‌توجهی را به وصولی‌های مالیاتی استان افزوده و در عمل به‌طور غیرمستقیم منابع بسیاری را در اختیار توسعه و آبادانی هرمزگان سرافراز قرار داده است.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه