Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:38:22 GMT

برگزاری سمینار منع خشونت علیه زنان در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۵۹۳۹

برگزاری سمینار منع خشونت علیه زنان در تبریز

سمینار "منع خشونت علیه زنان" 26 مهرماه، در تبریز برگزار می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، کانون وکلاء آذربایجان شرقی با همکاری دادگستری کل استان، سمینار " منع خشونت علیه زنان" را برگزار می‌کند. 
 محور های اصلی این سمینار "تحلیل خشونت و اشکال و مصادیق آن در جامعه" ، "مبانی فقهی و حقوقی منع خشونت علیه" و "نقش تشکل های مردم نهاد در پیشگیری خشونت علیه زنان" هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این سمینار با حضور اساتید جرم شناسی، جامعه شناسی و  تعدادی از نماینگان مجلس  از ساعت 8 صبح پنجشنبه، 26 مهر ماه جاری در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی فرهنگی پتروشیمی، برگزار می‌شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی جامعه خشونت خشونت علیه زنان سالن اجتماعات راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز