Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:52:00 GMT

زمان سفر السدقطر به تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۰۰۴

زمان سفر السدقطر به تهران مشخص شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از «الوطن قطر»، قرار است تا کاروان تیم فوتبال السد قطر روز یکشنبه هفته آینده (۲۹ آبان ۱۳۹۷) با پروازی اختصاصی شهر دوحه را به مقصد تهران ترک کند.

ابراهیم ماجد مدافع ملی پوش تیم فوتبال السد قطر که مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته بوده است، به تمرینات گروهی تیمش بازگشته و به احتمال فراوان در ترکیب تیمش برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:بازیکنان پرسپولیس به اردو رفتند حضور نمادین " بشار رسن" در دیدار تیم ملی عراق برابر عربستان + عکس اعلام زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و نود ارومیه

انتهای پیام/

قطری ها هفته آینده راهی تهران خواهند شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد