Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج امروز الهام بخش دیگر ملت ها بوده و خط پیروزی آن تا پایان آزادی بشریت از ظلم و ستم ادامه دارد.

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خرم آباد اظهار داشت: اکنون در عراق حشدالشعبی، در سوریه ارتش مردمی، در لبنان حزب الله و در یمن انصارالله از بسیج جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استکبار جهانی از طرفی می گوید انقلاب ایران تمام شده و از طرفی دیگر می گوید ایران می تواند ظرف 12دقیقه خاورمیانه را بگیرد قطعا حرف دوم شان درست است چراکه ملت ایران امروز در قلب ملت های دنیا و آزادی خواهان است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت جهان دگرگون شد، یک جهان تاریک و در منتهی ظلم و جنایت را بیدار کرد و به حرکت درآورد و نخست خودش بندها را پاره کرد و استقلال بدست آورد.
سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی حرکت ملی و اسلامی خودش را شروع کرد، استعدادها شکوفا شد و پیشرفت های بسیاری در پرتوی آزادی و استقلال و حرکت اسلامی بدست آورد.
وی ادامه داد: ایران اکنون به جایگاه بالاتری از گذشته رسیده و در مسابقه ای که تمامی ملت ها بر پیشرفت داشتند در پرتوی انقلاب پیشی گرفت و این دستاورد بزرگی است و باید از تجربیات 40ساله انقلاب عبرت آموخت.
به گفته وی چکیده تمامی تجربه های انقلاب به ما می گوید هرکجا به فرمول ها و شاخص های انقلاب اسلامی عمل کرده ایم پیشرفت، و هرکجا که از ارش های انقلاب فاصله گرفتیم دچار مشکلات شده ایم.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه حل در همه امور توجه به ارزش های انقلاب است که می تواند اقتصاد شکوفا را برای ایران به ارمغان آورد.
سردار نقدی سپاه یک سازمانی است که برای دفاع از انقلاب ایجاد شد و کمک به مردم در مناطق محروم از وظایف ذاتی سپاه نیست اما براساس احساس تکلیف درون هر پاسدار برای کمک مردم را تنها نخواهیم گذاشت و برای رفع محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد.
7264/3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سردار نقدي سپاه پاسداران بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست