Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) نیمه دوم آبان ماه امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد و برای این مسابقات کاملا آماده هستیم.

به گزارش ایرنا، دریادار سیاری که رئیس برگزاری این دوره از مسابقات تیروکمان نظامیان جهان است، در گفت و گویی با پایگاه اطلاع رسانی ارتش که امروز چهارشنبه منتشر شد، افزود: این مسابقات با شرکت بیش از 10 تیم خارجی از نظامیان کشورهای مختلف جهان از 20 تا 25 آبان ماه امسال در مجموعه تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاری که در حاشیه برنامه ورزش صبحگاهی ستاد ارتش سخن می گفت، با تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی ورزشکاران و قهرمانان میادین ورزشی کشور تصریح کرد: ورزش در جامعه یک امر ضروری است؛ زیرا نقش بسزایی در سلامت جامعه دارد و همه مقاطع سنی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش در ارتش افزود: ما رزمندگانی تربیت می کنیم که باید از نظر جسمی و روحی و ابعاد دیگر ورزیدگی لازم را داشته باشند و بتوانند در شرایط سخت محیطی، ماموریت نظامی خود را انجام دهند و یکی از مولفه هایی که در این آمادگی جسمانی اثر می گذارد، ورزش است.
وی ادامه داد: ورزش عمومی برای تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران واجب است و در برنامه آموزش صبحگاهی یک ساعت برای ورزش در نظر گرفته شده است و همه کارکنان موظف هستند ورزش صبحگاهی را انجام دهند؛ زیرا علاوه بر تضمین سلامتی و ارتقای آمادگی جسمی و رزمی در شادابی کارکنان نیز بسیار مفید و موثر است.
دریادار سیاری افزود: امروز در سطح یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه علمی به ورزش می شود و مربیان خاصی که مهارت های علمی و عملی دارند، تمرین های مناسبی را در مراسم ورزش صبحگاهی به کارکنان ارائه می دهند. همچنین ورزش های تخصصی و قهرمانی نیز در دستور کار ارتش قرار دارد. ما در مسابقات جهانی سیزم حضور فعالی داشته ایم و ورزشکاران و قهرمانان خوبی تقدیم جامعه ورزشی کشور کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: تیروکمان یکی از ورزش های نظامی دنیا است و بحمدالله تیراندازان ما در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از آمادگی بسیار خوبی در این رشته قهرمانی برخوردار هستند که امیدوارم رتبه ها و عناوین برتر را نیز در این دوره از مسابقات کسب کنند.
ورزشی**9029**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تير و كمان نظاميان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی آلینیک، وزیر امور خارجه بلاروس امروز دوشنبه در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح درباره اوکراین است، اما همه چیز به اراده سیاسی کی یف بستگی دارد.

وی دراین‌باره گفت: درهای ما برای مذاکرات صلح آمیز باز است. آنها همیشه باز بوده و باز خواهند ماند. ما همیشه آماده میزبانی مذاکرات در خاک بلاروس خواهیم بود که امیدواریم به بازگرداندن صلح و پایان دادن به خونریزی در اوکراین کمک کند.

وزیر امور خارجه بلاروس تاکید کرد: ما به اراده سیاسی رهبری اوکراین تکیه خواهیم کرد… ما می بینیم و توجه می کنیم که مردم اوکراین امروز به طور فزاینده ای می خواهند صلح را بازگردانند و به رنجی که با آن روبه رو هستند پایان دهند. اما همه چیز به تصمیم سیاستمداران این کشور بستگی دارد.

آلینیک روز شنبه اعلام کرد که ابتکار سوئیس برای برگزاری نشستی درباره اوکراین در ۱۵ و ۱۶ ژوئن بدون مشارکت روسیه و بلاروس «بی معنی» است و تأکید کرد که دستیابی به نتایج در چنین نشستی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بلاروس برای شرکت در این نشست دعوت نامه ای دریافت نکرده است، افزود: فرض ما این است که هرگونه حل و فصل مسالمت آمیز این مناقشه و هرگونه بحث در مورد مسائل امنیتی اروپا و اوراسیا بدون مشارکت روسیه و بلاروس مطلقاً بی فایده است.

کد خبر 6097793

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان