Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد استان خراسان رضوی از پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی دراستان خبر داد.

حبیب‌الله آسوده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه جمعیت افراد تحت پوشش این کمیته نسبت به ابتدای سال جاری ۵ درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در طول شش ماهه ابتدایی امسال ۱۸۰۰ طرح اشتغالزایی در استان با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است که در حدود ۳۰ درصد از این طرح ها در شهر مقدس مشهد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوده افزود: در طول شش ماهه ابتدایی امسال همچنین ۱۰۰۰ واحد مسکن  در مرحله ساخت، تامین و یا مقاوم سازی قرار گرفته که ۲۵۰ واحد آن تحویل خانواده های تحت پوشش این کمیته شده است.

وی ادامه داد:  همچنین پیش نویس قرارداد تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای گلبهار، تربت حیدریه، قوچان و تایباد  که فاقد متقاضی یا نیمه ساخته هستند  با اداره راه و شهرسازی استان انجام شده است تا این واحد های مسکونی تکمیل و در اختیار افراد تحت پوشش این کمیته قرار بگیرد.

آسوده با بیان اینکه نیازمندان به‌ویژه کودکان که در قالب طرح‌های ایتام، محسنین و هم‌سفره تحت حمایت این نهاد هستند نیازهای فراوانی دارند که با توجه به‌ قرار داشتن در سنین رشد، نیازهای جدید و بیشتری پیدا می‌کنند و مشارکت بیشتر وفعال تر نیکوکاران را در این زمینه‌ خواستاریم، تصریح کرد: ۲۵ هزار نفر دانش آموز و ۳۵۰۰ نفر دانشجو در استان تحت پوشش این کمیته هستند که در آغاز سال تحصیلی ۳۵ هزار بسته لوازم تحریر و ۱۰ هزار بسته ویژه مناطق محروم تهیه و در اختیار انها قرار گرفته شد.

وی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز گفت:علی رغم اجراشدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کمیته امداد، اما در استان خراسان رضوی  نیروی بازنشسته که در حال حاضر شاغل در این کمیته باشد وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد