Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@05:37:25 GMT

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۲۰۹

وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۵ تا شنبه ۲۸ مهرماه را اعلام کرد. ناطقان: بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.
در طول این مدت محدودیت‌های ترافیکی استان‌های شمالی نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
در آخر هفته پیش رو، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.
پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، ایلام به اسلام‌آباد غرب، پونل به خلخال و املش به اطاقور به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود. همچنین در طول این مدت در آزادراه تهران- کرج و محورهای چالوس و تهران- قم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌هایی برای تردد وجود خواهد داشت.
وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که حاکی از افزایش ۱.۲ درصدی ترددها در روز اخیر بوده است. در این زمان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۲۸ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین، قزوین به کرج، تهران به کرج و ساوه به تهران قرار گرفته‌اند.
منبع: ایسنا برچسب ها: جاده‌های شمالی ، محدودیت ترافیکی ، شمشک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جاده های شمالی محدودیت ترافیکی شمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال