Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@12:24:16 GMT

دستگیری جاعل سکه‌های تقلبی در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۲۱۱

رکنا: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد یک نفر جاعل با دو هزار و ۴۸۶ سکه تقلبی دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار " مهدیان نسب" فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد در پی کسب خبری مبنی بر این که یک نفر در سطح شهرستان مبادرت به ضرب سکه‌های تقلبی می‌کند بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم دو هزار و ۴۰۰ سکه ۵۰۰۰ ریالی، ۸۶ قطعه سکه تقلبی طلا و ۴ عدد مهر جعلی را کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد تصاویر لحظه به لحظه قتل مرد مشهدی توسط زن بی وفا و جوان غریبه! + جزییات غذای ملی کدام کشور کله پاچه است؟ سپاه ایران طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز را کشت + عکس جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی مرد مینابی را جلوی زنش به رگبار بستند! /راز 3 قتل مشابه فاش شد! بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! عروس سر سفره عقد با تماس زنی شوکه شد ! فیلم بشین پاشو دادن به چند جوان در جاده چالوس جنجالی شد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث ماموران جاعل سکه های تقلبی سکه تقلبی خرم آباد عکس مرد قتل ترکیه اینستاگرام تصاویر زندگی پرونده عربستان روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول