Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خوشبختانه روند ثبت نام در استان مطلوب است و از همه زائران درخواست داریم که کارها را به روز آخر و دقایق پایانی موکول نکنند چون اخذ ویزا زمان‌بر است. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها مرکزی نظرات

فتح‌اله حقیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت و فعالیت باشگاه شهرداری گفت: در ارتباط با این موضوع جا دارد از استاندار، اعضای شورای تامین، شورای شهر، شهردار و همه افرادی که به راه‌اندازی مجدد این باشگاه کمک کردند تشکر کنیم، با توجه به این که برخی از این تیم‌ها باید در لیگ‌های مربوطه هم ثبت نام کنند لازم بود که این اقدام انجام شود و همه موافق این کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه خوبی در استانداری تشکیل شد، متعاقب این جلسه برای این که کمک و حمایت لازم بشود مصوبه شورای تامین استان را هم گرفتیم و تقدیم شهردار کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: وزارت کشور بر مبنای اقدامی که در گذشته شهرداری انجام می‌داد، نامه مکتوبی را ارسال کرده بود که یک مقدار منع ایجاد کرده بود، بنده هم با معاون سازمان همیاری‌های شهرداری‌های کشور صحبت کردم، نامه مکتوب ارسال کردیم تا آنها هم جواب مثبت را بدهند و امیدواریم هرچه زودتر این موضوع عملیاتی شود و الان منعی برای این موضوع وجود ندارد.

حقیقی بیان کرد: درحال حاضر منعی وجود ندارد، اگر مسئله‌ای هم باشد همان نامه وزارت کشور است که هم صحبت کردیم و در تلاش هستیم که جواب آن را بگیریم و تقدیم کنیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی گفت: در ارتباط با موضوع اربعین خوشبختانه خیلی زود ورود کردیم به طوری که از اواخر سال گذشته جلسات مربوطه را برگزار کردیم و براساس چارتی که برنامه‌ریزی کرده بودیم مشکل خاصی وجود ندارد، چه در زمینه ثبت نام و چه در زمینه اقدامات پشتیبانی که ضرورت داشته، در موضوع امنیت، بهداشت، ترافیک و موضوعات متنوع و مختلفی که باید اقدام داشته باشیم طبق چارت پیش می‌رویم و نکته خوبی که امسال نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد، صدور ویزا در خود استان به واسطه استقرار موقت دفتر کنسول‌گری عراق در اراک است که علاوه بر استان خودمان یک استان هم‌جوار را هم سرویس می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: از تمام زائران تقاضا داریم که بدانند بدون اخذ ویزا امکان خروج از مرز وجود ندارد، با توجه به شرایطی که داریم، با توجه به وضعیت موجود و امکانات خوبی که الان در استان ایجاد شده همه زائران به موقع رجوع کرده، ثبت نام کنند و ویزای خود را دریافت کنند.

حقیقی افزود: سامانه‌ای هم در این زمینه به اسم سامانه سما طراحی شده حتما به آن سامانه رجوع کنند چون این سامانه هم اطلاعات کلی کشور از جمله چگونگی ثبت نام و هم اطلاعات خارج از کشور، حضور در کشور عراق را نشان می‌دهد و راهنمای خوبی برای زائران است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند ثبت نام در استان مطلوب است و از همه زائران درخواست داریم که کارها را به روز آخر و دقایق پایانی موکول نکنند چون اخذ ویزا زمان‌بر است، امیدواریم با تمهیداتی که ستاد و کمیته‌های اربعین اندیشیده‌اند و بازدیدهای که از نقطه صفر مرزی و محل موکب‌ها انجام‌شده بتوانیم آرامش را برای زائران رقم بزنیم‌.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری