Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با محکوم کردن اقدام خباثت بار تروریستها در میرجاوه گفت: عامل این اقدام بزدلانه تودهنی بزرگی خواهند خورد.

به گزارش ایرنا سردار علی فضلی روز چهارشنبه در نهمین همایش شهدای وحدت و امنیت با گرامیداشت یادو خاطره این شهیدان گرانقدر اظهار داشت: شهیدان شوشتری، محمد زاده و دیگر شهدای وحدت(حادثه پیشین) سمبل شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهید شوشتری همواره حتی در سخت ترین عملیات های نظامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن لبخند بر لب داشت و با تمام وجود در این عملیات ها شرکت می کرد.
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهید شوشتری عاشق خدمت به مردم سیستان و بلوچستان بود و این عشق همواره در چهره شهید بزرگوار مشهود بود.
وی بیان کرد: شهیدان شوشتری و محمد زاده برای دفاع از امنیت و رفع محرومیت به سیستان و بلوچستان آمدند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.
سردار فضلی ادامه داد: شهید شوشتری همواره به دنبال اجرای تکلیف که همان خدمت به مردم است بود.
وی تصریح کرد: شهید شوشتری از ستارگان درخشان عملیات کربلای پنج بود.
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان مرزبانان ایران اسلامی هستند و در این راه جانفشانی های زیادی کردند.
وی بیان کرد: در پاسداری از انقلاب و امت اسلامی همواره مسیر مجاهدت در راه خدا و خدمت به مردم هموار است.
سردار فضلی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در تلاش بود با ایجاد رخنه و شکاف در میان اقوام و مذاهب و در مقابل هم قرار دادن شیعه و سنی این نظام الهی را ساقط کند.
وی ادامه داد: دشمنان در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی از گنبد کاووس، تبریز، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و تهران هجمه هایی را آغاز کردند اما همواره با شکست مواجه شدند.
وی گفت: دشمنان بر این باور بودند که باگرفتن تلفات و شهدا که قریب به 17 هزار شهید در مقابله و مواجهه با گروهک های ضد انقلاب و منافقین به شهادت رسیدند بتوانند انقلاب را زمین گیر کنند.
رئیس دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تا به امروز که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم می خواهند یکپارچگی وحدت برادری و اخوت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کنند غافل از اینکه بعد از هر حادثه ای که رخ دهد وحدت و انسجام ما منسجم تر می شود.
وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت مردانی و مردانگی را از امت ایران ایران اسلامی الگو می گیرند.
سردار فضلی اظهار داشت: امروز تجربیات شما مردم بزرگوار در سوریه، عراق، یمن، لبنان، فلسطین و جبهه مقاومت منشا وحدت شیعه و سنی شده است.
وی تصریح کرد: جبهه مقاومت در مقابل تکفیری ها با انسجامی قوی تر از گذشته ایستاده اند.
سردار فضلی اظهار داشت : وحدت حقیقی در سیستان و بلوچستان بین شیعه و سنی جاری است.
ادامه دارد
3213 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي شهداي وحدت سردار فضلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا به رشد و ارتقای جایگاه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت؛ چرا که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی بوده است. اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمام مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

وی همچنین با تاکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمام عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمام ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و گفت: ظلم ستیزی جوهره همه ادیان ابراهیمی است و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه کنونی در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیز کاملاً آشکار است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت معرفی و اذعان کرد: بر پایه همین موضوع است که جریان مقاومت فراتر از مرز‌های ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است