Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - بیست و یکمین جشنوراه بین المللی قصه گویی مرحله استانی روز چهارشنبه با حضور مسئولان و دانش آموزان علاقه مند در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک گشایش یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش قصه گویی، مقاله نویسی و قصه گویی 90 ثانیه ای در رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ و مادربزرگ ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« جهانبخش قنبری» گفت: آثار در بخش قصه گویی مادربزرگ ها، نوجوانان و مادربزرگ ها به تهران ارسال و در بخش بزرگسالان که مربیان کانون هستند در مرحله استانی و منطقه ای رقابت ادامه دارد.
وی اظهار داشت: استان مرکزی 815 اثر تولیدی برای این جشنواره داشته که به عنوان استان برتر شناخته شده است و 100 اثر در بخش نوجوانان، 96 اثر بزرگسالان، 16 اثر پدر بزرگ و مادربزرگ ها، 594 قصه 90 ثانیه ای، 7 مقاله و 2 اثر متقاضی شرکت در بخش بین المللی هستند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: در 2 روز برگزاری این جشنواره 25 نفر از بخش بزرگسالان به مرحله استانی راه پیدا می کنند و پنج نفر نیز به مرحله منطقه ای اعزام می شوند.
مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در اراک 22 و 23 آبان ماه جریان دارد و مرحله کشوری و بین المللی آن نیز اول دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري جشنواره قصه گويي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سومین جلسه کارگروه استانی پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد بین المللی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نشست هدف از این طرح را ساماندهی رشته های تحصیلی بویژه در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت؛ پیاده سازی استانی آمایش عالی و مدیریت طرح تحول استان اصفهان ضروری است.قاسم عموعابدینی افزود ؛کارگروه استاتی در هر استان تشکیل و موارد مرتبط با تکالیف مقرر در بند آمایش آموزش عالی در سطح استان را بررسی ، تدوین و به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد می دهد. وی گفت ؛ آموزش عالی در سطح استان با هدف رعایت اصل عدالت آموزشی و توجه به نقاط محروم و مرزی الزامی است.

دیگر خبرها

  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه‌داشتن هویت ایرانی در نوجوانان هستند
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی