Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مرکزي گفت: 571 ميليارد و 418 ميليون ريال تسهيلات اشتغال روستايي امسال در اين استان پرداخت شد.

«سعيد فرخي» روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: 761 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال روستايي استان مرکزي به 547 طرح در بانک هاي عامل استان مصوب شد که 571 ميليارد و 418 ميليون ريال آن در قالب تسهيلات پرداخت شد و زمينه ساز يکهزار و 430 فرصت شغلي جديد در روستاهاي اين منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: يکهزار و 249 طرح اشتغال روستايي با ميزان تسهيلات سه هزار و 930 ميليارد ريال در سال جاري به بانک هاي عمل استان مرکزي ارسال شد که در صورت پرداخت همه اين تسهيلات چهار هزار و 965 اشتغال جديد در روستاهاي اين استان ايجاد مي شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مرکزي اظهار داشت: 558 طرح از يکهزار و 249 طرح اشتغال روستايي نيز در بانک هاي عامل استان مرکزي در دست بررسي است که مجموع تسهيلات اين طرح ها بيش از 2 هزار و 393ميليارد ريال برآورد مي شود و در صورت پرداخت، 2 هزار و 793 فرصت شغلي جديد در نقاط روستايي اين استان ايجاد مي شود.
وي اضافه کرد: 691 طرح اشتغال روستايي نيز با ميزان تسهيلات يکهزار و 463 ميليارد ريال در بانک هاي عامل استان مرکزي مصوب شده که 2 هزار و 172 فرصت شغلي جديد را در روستاهاي اين استان به دنبال دارد.
فرخي ادامه داد: قرارداد 617 طرح اشتغال روستايي با ميزان تسهيلات يکهزار و 50 ميليارد ريال نيز در بانک هاي عامل استان مرکزي بسته شده که به زودي پرداخت مي شود و يکهزار و 736 فرصت شغلي جديد به ارمغان مي آورد.
وي بيان کرد: تسهيلات اشتغال روستايي از طرف صندوق کارآفريني اميد، پست بانک و بانک هاي توسعه تعاون و کشاورزي به متقاضيان پرداخت مي شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مرکزي يادآوري کرد: ايجاد اشتغال و فراهم کردن امکانات رفاهي، فرهنگي و آموزشي در روستاها با هدف جلوگيري از مهاجرت جمعيت جوان روستايي و مقابله با پديده حاشيه نشيني يکي از برنامه هاي مديريت ارشد اين استان است که با جديت پيگيري مي شود.
793 روستا از يکهزار و 639 روستاي استان مرکزي داراي دهياري است.
3017/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال