Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، این کنفرانس به منظور فراهم آوردن فرصت مناسب برای ارائه‌ آخرین دستاورد­های پژوهشی و یافته­‌های علمی، تبادل نظر اساتید، محققان و پژوهشگران در زمینه نظریه گراف، ترکیبیات، ریاضیات گسسته، کد و رمز، فرهنگ‌سازی علمی و گسترش مرزهای دانش و گسترش تحقیقات بین رشته ای؛ با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، انجمن رمز ایران و انجمن کامپیوتر ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهدی علائیان (عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران)، دبیر کنفرانس؛ دکتر جواد وحیدی (عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران)، دبیر کمیته علمی و دکتر حسن خرازی (عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام)، دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.


سومین کنفرانس ترکیبیات، رمزنگاری و محاسبات، در محورهای ۱. ترکیبیات (گراف، کد، طرح های ترکیبیاتی، درخت ها، مربع های لاتین، مشبکه ها)؛ ۲. رمزنگاری (مبانی ریاضی رمز نگاری، طراحی و تحلیل انواع رمزهای متقارن و نامتقارن، تحلیل سامانه های رمز، نهان نگاری، نهان کاوی، توابع چکیده ساز، پروتکل های رمز نگاری، امنیت، مدیریت کلید) و ۳. محاسبات (محاسبات عددی، محاسبات ابری، محاسبات کوانتومی، محاسبات تصادفی، محاسبات فازی، محاسبات الگوریتمی، پیچیدگی محاسبات) برگزار می شود و اساتید، دانشجویان و پژوهشگران جهت ارائه مقاله در آن، تا تاریخ چهارم آبانماه ۱۳۹۷ مهلت دارند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پست الکترونیکی i۴c@iust.ac.ir و یا مراجعه به سایت کنفرانس به آدرس: http://i۴c.iust.ac.ir اقدام کرده یا با تلفکس ۷۷۲۴۰۵۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

دومین کنفرانس بین‌المللی ترکیبیات، رمزنگاری و محاسبات، آذرماه ۱۳۹۶ توسط واحد نور دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شده بود.

کد خبر 4432832

منبع: مهر

کلیدواژه: ارز رمزنگار دانشگاه امام حسین ع دانشگاه علم و صنعت علم ریاضی محاسبات ذهنی با چرتکه اربعین ۹۷ نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان فناوری نانو هوشمندسازی گوگل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فناوری فضایی تحقیقات علمی هوش مصنوعی محمد جواد آذری جهرمی دانشگاه امیرکبیر ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود