Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل به انتخاب دبیرستان شهیدان عبدالهی بعنوان یکی از شش مدرسه شاخص استان که بیشترین شهید را تقدیم کرده است اشاره کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل ۲۱۰شهید دانش آموز دارد که ۷۰شهید به مدرسه شهیدان عبدالهی تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «محمد معدندار» در نشست برنامه ریزی یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان به انتخاب دبیرستان شهیدان عبدالهی بعنوان یکی از شش مدرسه شاخص استان که بیشترین شهید را تقدیم اسلام کرده است اشاره کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل ۲۱۰شهید دانش آموز دارد که ۷۰شهید به مدرسه شهیدان عبدالهی تعلق دارد که کوچکترین آنها ۱۳سال سن  و بزرگترین انها با ۳۳سال سن جزء دانش آموزان نهضت سواد آموزی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در ادامه گفت : آران و بیدگل دو برابر اعتبار استان اصفهان برای تهیه اطلاعات درباره شهدای دانش آموز هزینه کرده است 

«عباسعلی نوذریان» معاون پرورشی آموزش و پرورش آران و بیدگل و دبیر یادواره شهدای دانش آموز هم آران و بیدگل را یکی از شهرهای شاخص استان در برنامه های مذهبی و انقلابی دانست و افزود: آران و بیدگل بار ها در مراسم های مذهبی همچون برگزاری همایش احلی من العسل و در فعالیت های قرآنی پیش قدم بوده و از شاخص های استان اصفهان است.
 

وی ادامه داد : یادواره شهدای شهرستان آران و بیدگل از هشتم تا پانزدهم آبان در تمامی مدارس به ترتیب برگزار خواهد شد که شاخص ترین آن یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهیدان عبدالهی خواهد بود که 15 آبان ماه با حضور محوری دانش آموزان برگزار خواهد شد.
 

«حسن کشایی» نویسنده و محقق حوزه دفاع مقدس هم با اشاره به اینکه آران و بیدگل ۲۱۰شهید دانش آموز دارد  گفت: اطلاعات کامل شهدای دانش آموز شهرستان آران و بیدگل به تفکیک سن ، پایه تحصیلی و....نگاشته شده است.
 

وی چهارم دی ماه ۶۵را روز غم انگیز آران و بیدگل نامید و گفت: در این روز  ۱۰دانش آموز آران و بیدگلی در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده اند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اوقات فراغت سوگواره علمدار کربلا شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی شهرستان آران و بیدگل یادواره شهدای دانش آموز آران و بیدگل کنگره شهدای دانش آموز شهدای دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ این مراسم با هدف ارج نهادن به مقام والای شهیدان، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت با حضور خانواده معظم شهدا، دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان این شهرستان و تجلیل از پدران و مادران شهدای این روز روستای چاهملک برگزار شد.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک