Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@23:32:36 GMT

برندگان قرعه کشی بانک سپه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۵۴۷

برندگان قرعه کشی بانک سپه مشخص شدند

پول‌نیوز - مراسم قرعه کشی جشنواره های باشگاه مشتریان بانک در 21 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم قرعه کشی جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه، «جشنواره رویاتو چک کن» ویژه عموم مشتریان حقیقی و «جشنواره همگامان سپه 2» ویژه پذیرندگان پایانه های فروش در روز شنبه مورخ 21 مهرماه 97 برگزار و برندگان 4128 فقره تسهیلات و جوایز این جشنواره ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی برندگان این طرح ها به زودی از طریق سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.banksepah.ir اعلام خواهند شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قرعه کشی باشگاه مشتریان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از جشنواره های آسیایی تا سال نو نپالی

جشنواره آب در شهر بانکوک تایلند/ رویترز فداییان هندو در " باگنان" هند در جشنواره "چارَک" به منظور ابراز ارادت به خدای "شیوا" روی زمین دراز کشیده اند./ EPA حمل تابوتی شبیه به گاو نر در جریان مراسم تشییع جنازه یکی از اعضای خانواده سلطنتی بالی/ EPA ساحل "جزیره صدفی" سنگال که با یک پل چوبی به سرزمین اصلی وصل است./ گتی ایمجز آوارگان فلسطینی در امتداد جاده ساحلی "الرشید" در نوار غزه در تلاش برای بازگشت به شهر غزه هستند./ خبرگزاری فرانسه سامانه های پدافند هوایی اسراییل مستقر در بندر عسقلان در حال مقابله با پرتابه های ایرانی/ رویترز گردهمایی انتخاباتی حامیان ترامپ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا/ رویترز جشنواره اعضای جامعه آفریقایی تبارها در پاناما/ EPA یک غاز و جوجه اش در فرانکفورت آلمان/ آسوشیتدپرس جشنواره بالن در جاوه اندونزی/ زوما مراسم ادای احترام و دفن قربانیان دوران رژیم دیکتاتوری ژنرال "فرانکو" در "وایادولید" اسپانیا/ زوما مراسم جشن سال نو نپالی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از ملکه آمازون تا جشنواره بالن

دیگر خبرها

  • فوری | مالکان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • خودنمایی ترامواهای جدید در سارایوو
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره های آسیایی تا سال نو نپالی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد