Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:24:20 GMT

پسر شیشه‌ای در شیراز مادر و مادربزرگش را کشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۸۱۸

پسر شیشه‌ای در شیراز مادر و مادربزرگش را کشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پسر 18 ساله‌ای در شیراز پس از مصرف ماده مخدر (شیشه)، مادر و مادر بزرگ خود را به قتل رساند.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ کاووس محمدی گفت: خبر وقوع قتل در شیراز ساعت 19 و 59 دقیقه شامگاه سه شنبه به پلس اطلاع داده شد و بلافاصله مامورانی از کلانتری 12 فخرآباد شیراز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قاتل در حالیکه قصد فرار داشت توسط ماموران دستگیر شد، گفت: پس از بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود، قاتل 18 ساله به هویت "ح-ف" به قتل مادر و مادر بزرگ خود اقرار کرد و بعد از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، اختلاف خانوادگی و مشاجره و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه را انگیزه اصلی این قتل عنوان و اضافه کرد: قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو، مرتکب قتل شده است.

محمدی از خانواده ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به اهل فن و مشاوران و مددکاران اجتماعی و به صورت قانونی حل و فصل کنند‌.

معاون اجتماعی انتظامی فارس همچنین از ارائه 8 هزار و 421 مورد مشاوره به شهروندان استان در 6 ماهه اول امسال توسط کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های فارس خبر داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر در شکل‌گیری رفتار فرد، خانواده است، محیط خانه را مهمترین آموزشگاه برای هر فرد دانست و گفت: 78.3 درصد از کل پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری‌های فارس منجر به صلح و سازش شده است.

او همچنین از برگزاری 329 جلسه آموزش و مشاوره پیرامون آموزش مهارت‌های زندگی به دختران و پسران و خانواده‌ها در 6 ماه اول امسال خبر داد و تاکید کرد که یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای به هنگام است که می‌تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز موثر واقع شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند