Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:37:28 GMT

کتاب به سفارش مادرم از سوی به‌نشر رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۸۴۴

کتاب به سفارش مادرم از سوی به‌نشر رونمایی می‌شود

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: مراسم رونمایی از کتاب «به سفارش مادرم» که توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است؛ جمعه۲۷ مهرماه برگزار می‌شود. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات

حسین سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتاب «به سفارش مادرم» شامل روایت‌هایی خاص از پیاده‌روی اربعین حسینی، با حضور جمعی از نویسندگان، عکاسان و چهره‌های شاخص ادبی روز جمعه هفته جاری ساعت 16 در محل شهر کتاب تهران واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان بزرگمهر و قدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم محمدحسین رجبی دوانی؛ مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام، احمد مسجد جامعی؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهدی قزلی؛ مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی و نفیسه مرشد زاده؛ نویسنده کتاب «کاشوب» حضور دارند.  

سعیدی ادامه داد: کتاب «به سفارش مادرم» که به قلم احسان حسینی نسب به نگارش درآمده، دربرگیرنده روایاتی داستان گونه پیرامون زائران و موکب داران و خانواده‌های شرکت کننده در پیاده روی عظیم اربعین حسینی، با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف و نیز عکس‌هایی مستند از آنهاست. 

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: این اثر که مدیریت هنری آن را وهب رامزی بر عهده دارد، شامل مجموعه تصاویری مستند از مراسم پیاده روی اربعینی حسینی است که از دریچه دوربین وهب رامزی، عبدالمجید قوامی، روح الله خسروی و شهره بهرامی ثبت شده است. 

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به سفارش مجموعه هنری خیمه در 328 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه، در قطع وزیری و با قیمت 360 هزار ریال توسط به‌نشر منتشر شده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده