Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر مسابقات دانش آموزان تعطیل شود ورزش قهرمانی در بسیاری از رشته‌ها زمین‌گیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مهرزاد حمیدی» در نشست ستاد عالی تشکیلاتی پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: ورزش همگانی، قهرمانی و سلامت ساز بر سواد حرکتی استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر یک کودک با حرکت مواجه نشود مهارت های ورزشی بنیادی را نخواهد داشت. برای سلامت جسمانی باید حرکت و ورزش همگانی داشته باشد تا به طول عمر و سلامت خود کمک کند.

 

وی با بیان اینکه بی توجهی به ورزش دانش آموزی خشکاندن ورزش قهرمانی است، گفت: اگر ورزش در کودکی با حرکت عجین نشود ورزش همگانی و قهرمانی رشد نخواهد یافت.

 

حمیدی با بیان اینکه برنامه های کلاسی با فوق برنامه ها ادغام شده است، گفت: دانش آموزان در هفته باید 4 ساعت فعالیت ورزشی داشته باشند تا روند رشد ورزش در آینده تضمین شود.

 

وی با اشاره به وجود 33 هزار دبیر تربیت بدنی گفت: پنج میلیون دانش آموز در المپیادهای ورزشی شرکت می کنند و 720 نفر استعدادیابی شده اند و به المپیادهای ورزشی و فدراسیون ها معرفی شده اند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر مسابقات دانش آموزی تعطیل شود ورزش قهرمانی در بسیاری از رشته ها زمین گیر می شود.

 

حمیدی بیان کرد: 270 هزار آموزگار پایه داریم که 240 ساعت در تابستان دوره های آموزشی دیده اند تا بتوانند کلاس ها را نشاط آور کنند.

 

وی تاکید کرد: اولویت ما دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی و دختران هستند.

 

حمیدی تصریح کرد: اگر بحث آموزش شبه کنکور در مدارس ابتدایی وجود دارد ما می خواهیم با حذف آن فعالیت های نشاط آور را توسعه دهیم و تمام فینال های مسابقات ما در دهه فجر برگزار خواهد شد. 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد سوگواره علمدار کربلا ارزانی ایلام اوقات فراغت ورزش دانش آموزی ورزش قهرمانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی