Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در همایش روز جهانی استاندارد با عنوان چهارمین انقلاب صنعتی در سالن اجلاس سران  عزیز قنواتی مدیرعامل این شرکت فولادی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد شد.

 مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در این رویداد ملی ، سهم این شرکت صنعتی را در تولید ورق گالوانیزه کشور 20 درصد دانست و گفت: این شرکت هم اکنون به لحاظ کیفیت و استاندارد تولید محصول، در صدر کیفیت و جایگاه در منطقه قرار دارد و  با به ثمر رسیدن طرح‌های توسعه و تکمیل زنجیره، سهم تولید و سوددهی و جایگاه این شرکت در بازار‌های جهانی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز قنواتی دستیابی به این موفقیت را نتیجه افزایش سوددهی و رشد رضایت مشتریان و سهامداران بیان کرد  و گفت: در سال‌های گذشته با ارایه و ارسال به موقع محصول کیفی به مشتریان رضایتمندی آنان و در نتیجه درآمد و سوددهی محصولات تولیدی شرکت افزایش یافته است.

شرکت سال 1374  با ظرفیت اسمی 130 هزار تن ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم در 14 کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما روز جهانی استاندارد انقلاب صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم اعلام کرد که هزینه‌های نظامی جهانی در سال ۲۰۲۳ به بالاترین میزان خود یعنی ۲.۴۴۳ تریلیون دلار رسید که بیشترین افزایش سالانه از سال ۲۰۰۹ تاکنون محسوب می‌شود.

بر اساس داده‌های گردآوری شده توسط این موسسه، هزینه‌ها نسبت به سال ۲۰۲۲ به میزان ۶.۸ درصد افزایش داشته است.

هزینه‌های نظامی جهان برای نهمین سال متوالی افزایش یافت و در هر پنج منطقه جغرافیایی تعریف‌شده توسط این موسسه و به ویژه در اروپا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه افزایش یافت.

مخارج نظامی به‌عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی جهانی در سال ۲۰۲۳ به ۲.۳ درصد افزایش یافت. بیشترین هزینه نظامی ثبت شده مربوط به آمریکا، چین، روسیه، هند و عربستان سعودی بود که مجموعا ۶۱ درصد از هزینه‌های نظامی جهان را تشکیل می‌دادند.

ایالات‌متحده و چین به ترتیب ۹۱۶ و ۲۹۶ میلیارد دلار به ارتش خود اختصاص دادند.

به نقل از بیزنس، نان تیان، محقق ارشد برنامه هزینه‌های نظامی و تولید تسلیحات موسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم گفت: «افزایش بی‌سابقه در هزینه‌های نظامی پاسخی مستقیم به وخامت جهانی در صلح و امنیت است. دولت‌ها قدرت نظامی را در اولویت قرار می‌دهند، اما در معرض خطر مارپیچ اقدام-واکنش در چشم‌انداز بی‌ثبات ژئوپلیتیکی و امنیتی فزاینده‌ای هستند.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است