Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی در جلسه امروز چهارشنبه، بعد از تسلیت شهادت امام مجتبی (ع) به نقل از شیخ مفید افزود: نامگذاری امروز به عنوان روز سلمان فارسی در تقویم رسمی کشور اقدامی مبارک است؛ چراکه سلمان فارسی حافظ سر نبی اکرم(ص) و حضرت علی (ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای نگهبان با اشاره به ثمر دادن انتخابات عراق گفت: اگرچه امریکا همه تلاش خود را به کار بست تا شاید بتواند مانع محقق شدن اراده و خواست مردم مظلوم عراق شود ولی به خواست خدا و تدبیر دلسوزان، نتیجه انتخابات به نفع مردم عراق رقم خورد.
آیت الله جنتی به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اف ای تی اف (FATF) اشاره و خاطرنشان کرد: معیار و ملاک شورای نگهبان، شرع مقدس و قانون است و امیدواریم که نتیجه عملکرد ما به نفع اسلام و انقلاب و تضمین کننده عزت کشور باشد.
دبیر شورای نگهبان در ادامه به برگزاری مراسم اربعین حسینی به عنوان نماد خیر و برکت سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: حضور زوار اباعبدالله الحسین (ع) در این نمایش عظیم که از اقصا نقاط عالم، عاشقانه راهی این مسیر پرخیر و برکت می شوند، قطعا به نفع امت اسلام به ویژه مردم عراق خواهد بود و امیدواریم با توجه به افزایش قیمت ارز، مسئولان و خیران در این امر خداپسندانه مساعدت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جلسه شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان سیاسی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است