Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:24:14 GMT

برگزاری جشن بادبادک ها در بوکان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۲۸۹

برگزاری جشن بادبادک ها در بوکان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسوول برگزاری این جشن با بیان اینکه این دوره هجدهمین سال برگزاری جشنواره بادبادک ها در بوکان است، افزود: ثبت نام از کودکان و نوجوانان در ورزشگاه این شهر انجام می شود و شرکت کنندگان با دریافت کد ثبت نام می توانند بادبادک را نیز از مسوولان اجرایی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش ناصری درباره شرایط انتخاب نفرات برتر این جشنواره نیز بیان کرد: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک و حرکات نمایشی آن در هوا خواهد بود و در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می شود.

ناصری ادامه داد: اجرای برنامه های شاد و طنز، برگزاری مسابقه و نقاشی روی صورت کودکان از دیگر برنامه های جنبی این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/ع

جشنواره بادبادک ها در بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز کودک جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود