Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جنگنده بلژیکی نراتزوری می گوید به جز توتی، پیانیچ بهترین هم تیمی اش بوده است چون بدون او، یوونتوس نمی توانست این اندازه قدرتمند باشد.

طرفداری- راجا ناینگولان، هافبک 30 ساله بلژیکی که تعصب بسیار زیادی به رم داشت، در تابستان در انتقالی 25 میلیون یورویی به اینتر پیوست. او که قبلا دلیل این امر را مشکل با مدیران باشگاه عنوان کرده بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت دوباره به این موضوع اشاره ای داشت:

بابت یک سری اقداماتی که به عنوان یک مرد، نمی توانم آن ها را بپذیرم، ناامید شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که من اشتباهاتی داشتم، مثل ویدیوی جنجالی در سال نو اما باشگاه رم بدون این که چیزی به من بگوید، خودشان کارشان را انجام دادند. رم می خواست از رفتن من کسب در آمد کند و فهمیدم که آن ها برای فروش من با باشگاه های خارجی به توافق رسیده اند که من چنین چیزی را نپذیرفتم. آن ها با من همانند بازیکنی که مهم نیست رفتار کردند و همه کار ها را بدون اطلاع من انجام دادند. در آن زمان اسپالتی با من تماس گرفت و برای تصمیم گیری خیلی فکر نکردم. اول از رفتن به اینتر حس پشیمانی داشتم اما آن ها خیلی خوب از من استقبال کردند. اینتر باشگاهی فوق العاده سازمان یافته است. استیون ژانگ، مدیر تیم همیشه این جا حضور دارد اما پالوتا، رییس رم سالی یک بار به باشگاه سر می زد. 

ناینگولان در ادامه در خصوص یوونتوس، تیم مورد تنفر خود گفت:

آن ها تیمی قوی هستند و در هفت سال اخیر قهرمان سری آ شده اند. اما با این حال، فصل طولانی است و آن ها بازی رو در روی زیادی با مدعیان نداشته اند. ما باید تا جای ممکن، در بازی ها خوب باشیم و کم تر شکست بخوریم تا بتوانیم از لغزش یوونتوس بهره ببریم. دلیل تنفر من از یوونتوس چیست؟ آن ها پنج سال متوالی مرا می خواستند اما هر بار جواب من نه بود. حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس وجهه سری آ را بهتر می کند و البته ما نیز انگیزه بیشتری داریم تا بر او و تیمش غلبه کنیم. بین رونالدو و مسی، من لئو را انتخاب می کنم زیرا رونالدو وابسته به تیم است اما مسی گاهی اوقات با دریبل پنج بازیکن، می تواند یک تنه را برنده کند. 

وی در خصوص بهترین هم تیمی های خود افزود:

اگر فرانچسکو توتی را کنار بگذاریم، می گویم میرالم پیانیچ چون بدون او، یوونتوس این یوونتوس نمی بود. پس از پیانیچ، مایکون را انتخاب می کنم. شما به او نگاه می کنید و می گویید که او چگونه این کارهای فوق العاده را انجام می دهد. آیا اینتر آخرین تیم من خواهد بود؟ ممکن است چون دوران حرفه ای فوتبال من خیلی به درازا نمی انجامد. 

جنگجوی نراتزوری درباره دربی دلامادونینا نیز صحبت کرد:

برای همه بازی ها به یک شکل آماده می شویم اما برای اولین دربی میلان خود بسیار کنجکاوی دارم. این بازی از جمله بازی هایی است که دوست دارم در آن حضور یابم. دربی میلان یکی از بازی هایی است فوتبال بازی می کنید تا روزی در چنین مسابقه ای حضور یابید. شش پیروزی پیاپی به ما اعتماد به نفس زیادی داده است. اینتر هم اکنون ارزش زیادی دارد اما همچنان باید پیشرفت کنیم؛ مثلا باید برای کسب پیروزی کم تر سختی بکشیم. سختی کشیدن برای پیروزی مثل بازی برابر اسپال می تواند زیبا باشد اما پس از آن یک برد بزرگ می تواند لذت بخش تر باشد. آیا ما از میلان قوی تریم؟ ما بازیکنانی داریم که در بالاترین سطح هستند اما میلان نیز تیمی قدرتمند است و آن ها ما را به زحمت خواهند انداخت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!