Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری های جوی در استان کرمان امروز به شکل بارش باران در ارتفاعات جنوب و غرب این استان پیش بینی می شود.

حمیده حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز نسبت به روزهای گذشته از شدت ناپایدارهای جوی کاسته شده است و بارندگی های استان کرمان به همین منوال تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بارش باران تا روز جمعه و شنبه هفته آینده عمدتا برای ارتفاعات این استان پیش بینی می شود.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز(چهارشنبه) استان کرمان با کاهش دما روبرو بوده است گفت: دمای هوای شهر کرمان در سردترین ساعت امروز به 6 درجه و در گرمترین ساعت به 23 درجه سانتیگراد رسیده است.
وی عنوان کرد: این دما در کرمان تا فردا ادامه خواهد داشت.
سامانه بارشی کشوری از روز یکشنبه وارد استان کرمان شده است و فعالیت این سامانه بنا بر اعلام هواشناسی تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارندگي كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

بر این اساس به تدریج فردا از شدت و گستره بارش‌ها کاسته شده و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است.

این اطلاعیه می‌افزاید: روز جمعه جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

همچنین از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوبغربی دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود لذا سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان محتمل می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • مسدودشدن چند محور کرمان