Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@17:07:03 GMT

چرا سپند امیر سلیمانی از همسرش جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۴۵۱

به گزارش ایلنا سپند امیرسلیمانی که در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرده بود درباره زندگی شخصی‌اش گفت: 4 سال است جدا شده‌ام و تنها زندگی می‌کنم. این اولین بار هم هست که می گویم. نه متأهل بودنم به دردم خورد نه مجرد بودنم. وام که نمی‌خواهم بگیرم. من آدم تنهایی هستم. امروز می‌توانم چلوکباب بخورم اما دیشب نان و پنیر و هندوانه خوردم، چون دوست داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ددر این باره که همیشه طوری از خوبی‌های ازدواج می‌گوید که انگار خودش جدا نشده، تاکید کرد: هنوز هم از من بپرسند درباره مزیت‌های ازدواج می‌گویم و معتقدم همه حتماً باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه‌های شدید، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.

وی همچنین درباره علاقه‌اش به موسیقی نیز توضیح داد: من 6 تا ساز می‌زنم. شعرهای زیادی گفته‌ام اما تا به حال به فکر انتشار آنها نیفتاده‌ام چون شاعر نیستم و آنها دلنوشته بوده‌اند. اما در زمینه موسیقی تدریس کرده‌ام و شاگردانم حالا ساز می‌زنند و حتی خودشان مدرس شده‌اند. یک قطعه آهنگ هم منتشر کردم که بعضی‌ها دوست داشتند و بعضی هم دوست نداشتند.

امیرسلیمانی در بخش دیگری از حرفهایش اظهار کرد: مرا نه به خاطر بازی‌ام انتخاب می‌کنند نه پدرم نه بفروش بودنم ... امروز تهیه‌کننده‌ای به من زنگ زد و گفت به من گفته‌اند با سپند کار کن چون با این به مشکل برنمی‌خوری.

این بازیگر در پایان گفت: اگر من حرفی می‌زنم که کسی دوست ندارد من فقط نظرم را می‌گویم. من سه سال پیش برنامه‌ای درباره ترک سیگار دعوت شدم و گفتم نمی‌توانم در این باره حرف بزنم چون هنوز سیگار می‌کشم و اگر کسی مرا در خیابان ببیند می‌گوید این فازش چیست؟!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟

‌به گزارش همشهری آنلاین، صابر جباری رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان اینکه ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم‌اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، خطر ابتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی در کودکان سزارینی نسبت به کودکان متولدشده با زایمان طبیعی بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی و کاهش نوبت شب‌کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا 2 سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

پیرترین استان کشور معرفی شد | فاصله ازدواج تا فرزندآوری در ایران چند سال است؟ میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری

آمارهای سازمان ثبت احوال نیز نشان می‌دهد در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر ۳۲.۱ سال و میانگین سن مادر ۲۷.۳ بوده است.

بر اساس گزارش این سازمان، در سال مذکور میانگین سن پدر در نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال بوده است.

همچنین، بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

کد خبر 847135 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم جامعه ازدواج - طلاق فرزندآوری خانواده جمعیت

دیگر خبرها

  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳