Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:53:45 GMT

برگزاری «آیین بسته‌بندی هدایای رضوی» در ۱۱ شهر کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۷۱۰

برگزاری «آیین بسته‌بندی هدایای رضوی» در ۱۱ شهر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، چند سالی است مردم عراق به بهترین نحو ممکن از تمام زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کرده و بی‌هیچ چشم‌داشتی در راه آن حضرت و پذیرایی از زائرین ایشان نه‌تنها دارایی بلکه خانواده های خود را نیز در این کار سهیم می کنند.

بنیاد کرامت رضوی نیز برای اولین بار به منظور قدردانی از مردم این کشور، به‌صورت متمرکز اقدام به تهیه هدایایی برای اهدا به خادمان عراقی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام نه‌تنها نشانه قدردانی از آن‌ها بوده بلکه به گسترده شدن این حرکت مقدس بین‌المللی و تقویت رابطه برادری بین ملت‌های مسلمان کمک خواهد کرد.

در همین راستا این بنیاد در جهت بسته‌بندی اقلام در تهران و ۱۰ شهر دیگر به‌صورت متمرکز اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان «آیین بسته‌بندی هدایای رضوی» کرده است.

این مراسم روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مهر ساعت ۱۳ به طور همزمان در تهران، قم، زنجان، اهواز، دزفول، کرج، رشت، زاهدان، گرگان، کرمان، یزد برگزار خواهد شد.

 آدرس محل برگزاری این مراسم در شهر های کشور به شرح زیر است.

تهران: خ ولیعصر (عج) مهدیه تهران

قم: ۴۵ متری صدوقی حسینیه انقلاب

زنجان: حسینیه اعظم زنجان

اهواز: کیان‌آباد حسینیه پنج‌تن آل عبا (ع)

دزفول: بقعه علی مالک

کرج: مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

رشت: مسجد بقعه خواهر امام

زاهدان: مسجد دانشگاه آزاد اسلامی

گرگان: آستان مقدس امامزاده عبدالله

کرمان: حسینیه ستاد بازسازی عتبات عالیات

یزد: حسینیه ستاد بازسازی عتبات عالیات

گفتنی است این مراسم مختص بانوان است.

کد خبر 4433025

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 بنیاد کرامت رضوی عراق اربعین ۹۷ شورای شهر تهران نیروی انتظامی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 شهر تهران محمد علی افشانی پلیس راهور بیمه قوه قضاییه سردار حسین اشتری سازمان تامین اجتماعی محسن هاشمی سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده