Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:21:49 GMT

آیا آپارات فیلتر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۷۱۵

آیا آپارات فیلتر می‌شود؟

سایت آپارات با اینکه به طور رسمی در داخل کشور فعالیت می‌کند، اما فیلم‌ها و عکس‌هایی در این سایت وجود دارد که هیچگونه سنخیتی با قوانین داخلی ندارد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سایت آپارات در ایران شاید مهمترین سایت مرجع برای یافتن ویدیوهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا برای هر واژه‌ای که در آپارات سرچ کنید به پاسخی خواهید رسید. جالب اینجاست که در سایت آپارات تقریبا می‌توان هر نوع ویدیویی را پیدا کرد. برای مثال فایل‌های تصویری از آهنگ‌ها و اجراهای خوانندگانِ خارجیِ زن و مرد را می‌توان در آپارات یافت و دید.

در فقدان نظارت بر سامانه‌های VODحالا شاهد پدیده های تازه ای هستیم که هر روز در این سامانه‌ها قد علم می‌کنند. که پیش از این به این موضوعات پرداختیم.

VODهای ایرانی میزبان سریال‌هایی که در خودِ آمریکا ممنوع‌الانتشار هستند آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توان نظارت بر VODها را ندارد؟

به نظر می‌رسد که بر روی این سایت تقریبا هیچ نظارتی از سوی ارگان‌های مسئول وجود ندارد؛ چرا که در سایت آپارات می‌توان ویدیوی خیلی از خوانندگان خارجی و خوانندگان ایرانی مقیم خارج از کشور را یافت و دید.

البته این امکان وجود دارد که این ویدیوها را کاربران در این سایت آپلود کرده باشند، اما مسئولان این سایت باید نظارت کافی روی سایتشان داشته باشند. در عین حال ارگان ها مسئول در این زمینه هم باید نظارت‌شان را جدی‌تر کنند.
گاهی دیده شده که برخی از سایت‌ها با کوچکترین تخلفی از دسترس کاربران خارج شده‌اند و به مجازات فیلتر دچار شده‌اند. اما مشخص نیست که چرا سایت آپارات تا این حد می‌تواند تخلف داشته باشد و کسی هم به آنها تذکری ندهد.

در ادامه با هم چند عکس را می‌بینیم که نشان می‌دهد در آپارات چه چیزهایی می‌توان یافت که دیدنشان در سایتی رسمی در ایران، قابل باور نیست.

اهنگ‌های سلنا گومز در سایت آپارات

آهنگ‌های لیدی گاگا در آپارات

آهنگ‌های لیدی گاگا در آپارات

آهنگ‌های شکیرا در آپارات

آهنگ‌های خواننده زن ایرانی در آپارات

انتهای پیام/

 

R33357/P1356/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آپارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آپارات آپارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگوشی‌های خیلی بامزه یک پاندا / حیوانی که تقریبا منقرض شده بود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • عذرخواهی تتلو در دادگاه/ یک بازیگر زن تحریکم کرد آهنگ درست کنم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازیگوشی‌های خیلی بامزه یک پاندا / حیوانی که تقریبا منقرض شده بود (فیلم)
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین