Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:15:36 GMT

انبار احتکار کالا در پیرانشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۷۶۷

انبار احتکار کالا در پیرانشهر کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: یک انبار احتکار برنج هندی و روغن نباتی در این شهرستان کشف شد.

رسول نامجو روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار و مبارزه با احتکار کالا افزود: طی بازرسی های مشترک در سطح شهر با همکاری دستگاه های مرتبط عضو ستاد شهرستان از یک انبار بازرسی و در این بازرسی 88 کیسه 10 کیلویی برنج هندی و 90 حلب روغن نباتی 16 کیلوگرمی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ارزش تقریبی کالاهای احتکار شده 145 میلیون ریال بود و انبار مورد نظر پلمب شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: متصدی واحد یادشده به اتهام احتکار به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.
نامجو افزود: طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان مصوب شد پرونده های مربوط به احتکار و اختفا کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن به صورت فوری صادر و اعمال قانون شوند.
وی اضافه کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازار کالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .
وی ادامه داد: در کشف این انبارها مردم نقش بسزایی داشته و کشف انبار یادشده برابر گزارش های مردمی انجام گرفته است.
وی از مردم شریف خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس حاصل فرمایند.
به گزارش ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است؛ شهرستان پیرانشهر در جنوب غربی آذربایجان غربی قرار دارد.
6009/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت و معدن احتكار آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۷۰۰ کیلو گرم گردو خارجی قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در رودبار کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد