Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی حادثه ربوده شدن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه، گفت: دعوت از وزیر اطلاعات و مسئولان برای پاسخگویی در دستور کار کمیسیون امنتی ملی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی

وی ادامه داد: قرار است فلاحت پیشه رئیس کمیسیون با هیات همراه برای بررسی میدانی به میرجاوه رفته و در آنجا با مسئولان مربوطه جلساتی را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دعوت از سایر مسئولان به تناوب در کمیسیون امنیت ملی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: در بررسی جداول بودجه اجازه تصرف در منابع را نداریم

رئیس مجلس در پاسخ به نماینده خدابنده در خصوص رسیدگی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: به هیچ عنوان نه دولت در پیشنهادات خود که در مرحله دوم ارسال می کند نه مجلس در زمان رسیدگی چه در صحن چه در کمیسیون حق ندارد در منابع و مصارف دست بزند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به نماینده خدابنده، گفت: در حال حاضر در مرحله دوم فقط بند (ب) ماده 182 را دنبال می کنیم یعنی فقط جداول که تاکنون نبوده است. به هیچ عنوان نه دولت در پیشنهادات خود که در مرحله دوم ارسال می کنند نه مجلس در زمان رسیدگی چه در صحن چه در کمیسیون حق ندارد در منابع و مصارف دست بزند.

قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود/ هشدار به اسرائیل

رئیس مجلس ادامه داد: در صدر جدول دوم حق نداریم تبصره و حکم جدیدی بنویسیم، جداول در آنجا است در همین صحن دوستان بدون حکم و تبصره جدید در سرفصل ها می توانند پیشنهاد داشته باشند.

قالیباف در ادامه یادآور شد: دوستان فناوری و معاونت قوانین آماده اند هرکدام از دوستان که سوال دارند پاسخ دهند، بارگذاری هم به گونه ای طراحی شده که در همین راستا است. به غیر از این، سیستم اجازه تغییر نمی دهد که جداول وجود دارد، پیوست اول آن طرح های عمرانی و پیوست دوم و سوم هم بحث شرکت ها و واگذاری دارایی ها مشخص شده است.

سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح و حافظان امنیت از پاسخ دندان شکنی که به رژیم صهیونیستی دادند و امید را در جامعه و کشور ایجاد کردند، گفت: آقای قالیباف بحث بنده بر سر بودجه است، در حال حاضر قسمت دوم بودجه بارگذاری شده، سوال اینجاست شما روشنگری کنید. بحث ما بر سر جداول کلان است یا جداول پیوسته که بارگذاری شده است. تا فردا هم کمیسیون ها بیشتر فرصت ندارند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث بر سر جداول است یا اینکه روند کار به صورتی است که همکاران می توانند بر روی پروژه مناطق خود نیز صحبت کنند، قاعده می گوید باید بر روی مباحث کلان بودجه ای بررسی شود، منطق کار این است که اگر قرار است بر روی مباحث جزئی دستگاه ها پیش برویم کار به اتمام نمی رسد.

وی افزود: چگونه این مباحث باید مطرح شود، در حال حاضر مسئله گنگ است، اگر نحوه ثبت پیشنهادات به سمت پروژه های جزئی برود منطق برنامه ریزی و بودجه ریزی بهم می ریزد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • قالیباف: در بررسی جداول بودجه اجازه تصرف در منابع را نداریم