Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در نشست خبری گفت: در هفته تربیت بدنی ۲۵۰ برنامه در سطح استان گلستان اجرا می‌شود از مهمترین این برنامه ها، آغاز سومین دوره مسابقات روستا قهرمان با حضور ۳۰۰ روستای استان گلستان، پیاده روی همگانی با حضور مسئولین استان و مردم از ابتدای سروش جنگل تا تپه نور الشهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن طیبی گفت: پنج طرح ورزشی در استان گلستان و سه جاده سلامت در شهرستان‌های گرگان، علی آباد و بندرترکمن در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود.

طیبی گفت: گرگان میزبان مرحله نیمه نهایی و پایانی مسابقات لیگ برتر کشتی در روز دهم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح احداث هتل ورزش گفت:: این طرح در حال اجرا است و تاپایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: با حضور تمامی ورزشکاران قهرمانان گلستانی مسابقات آسیایی‌جاکارتا مراسم تجلیل از این قهرمانان در جلسه شورای اداری استان باحضور استاندار بزودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه استخدام قهرمانان استان گلستان گفت: ورزشکاران در مرحله اول از مسیر فدراسیون‌ها به وزارت ورزش معرفی می‌شوند پس از وزارت به استان ابلاغ می‌کند و این ورزشکار شرایط احراز پست شغلی را دارد.

هفته تریبت بدنی از پنجشنه ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام /ع   ۲۵۰ برنامه ورزشی در گلستان بمناسبت هفته تربیت بدنی اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در قبال جامعه است.

وی با اشاره به وظیفه نظام و حکمرانی، ادامه داد: سه رکن اصلی و پایه مانند امنیت، آموزش و سلامت وظیفه نظام و حکمرانی است.

ستاری‌فرد اضافه کرد: لاکن سلامت مقدمه و زیربنای آن دو رکن یعنی امنیت و آموزش است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: هر چند باید گفت آموزش تأمین‌کننده اصلی دو رکن سلامت و امنیت است.

وی با بیان اینکه جایگاه سلامت در نظام ارزشی و سیاست گذاری بسیار بالاست، اضافه کرد: بر اساس قاعده هر چیزی که برای بدن انسان مضر باشد، حرام است؛ هر واجبی حتی روزه به سلامت انسان آسیب ‌وارد کند، جایز نیست.

ستاری‌فرد ادامه داد: در نظام سیاست‌گذاری یکی از ساخت تربیت زیستی و بدنی است و پیشران همه ساحت‌های شش‌گانه است و مبتنی‌بر این مهم وزارت آموزش و پرورش در راستای نهادینه‌سازی آموزش و بهداشت پایه به دنبال ایجاد نظام ارزشیابی سلامت‌محور است تا رفتارهای پایه‌ای در سنین نوجوانی نهادینه کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت بابیان اینکه شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است، عنوان کرد: هرچند که نیاز داریم که در خط مقدم هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتری نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود.

وی ادامه داد: مدرسه به عنوان نقطه اتکا دولت و ملت پنجره اجتماعی می‌تواند نسبت به خانواده سلامت‌محورشدن و مردمی‌سازی نقش‌آفرین باشد.

ستاری‌فرد اضافه کرد: موضوع پایش سلامت دانش آموزان با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: امروز در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی مراقبین بهداشت برای استحکام پایه سلامت جامعه تربیت می‌شود و ۴ هزار و ۱۷۰ نیرو و مراقب بهداشت در دست استخدام قرار خواهد گرفت که قرار است در ۴ اردیبهشت آزمون آن برگزار شود و این عزیزان در مهر وارد مدارس می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش